onsdag den 15. december 2010

En masse skønne ting i vente...

December måned flyver afsted - ja idag er det jo allerede d. 15. december, kun 9 dage til juleaften VILDT! På søndag bliver det "rigtig" jul herhjemme - for der skal træet hentes! Sidste søndag i advent, nøjagtigt som vi gjorde sidste år!
Er jeg i julestemning? Nææ, egentlig ikke.. altså det juler da lidt herhjemme, men jeg er ikke så meget for særlig meget pynt så der er nisser rundt omkring og så pryder starinlys julehyggen istedet.. ser da også Pyrus med Manja hver aften (eller rettere, de dage hun ikke når at falde i søvn) så ligger vi alle 4 inde i vores seng og ser julekalender :-) Ellers synes jeg ikke det er særlig julet..

Kenney har fået en KÆMPE julegave af mig - ja allerede fået det skulle ikke pakkes ud.. men den vil jeg ikke fortælle om herinde for der er ikke nogen der skal vide det udover mig og Kenney - endnu - og NEJ jeg er IKKE gravid haha det troede Kenney også først og så helt forkert ud i hovedet hehe. Men jeg skal nok skrive om det herinde når tiden er til dét... det er sååå spændende.

Glæder mig lidt mere til juleaften end jeg har gjort de sidste 2 forrige juleaftener - det var ikke sjovt uden min mor! Det er stadig ikke sjovt uden hende og hun vil altid mangle juleaften, men det bliver nemmere i år og man kan lettere se tilbage med et smil på læben.. det bliver også sjovt i år fordi Manja er så stor nu hun glæder sig jo HELT vildt.. hun går også herhjemme og synger "nu bæres lyset frem, stolt på sin krone, rundt om i hus og hjem, sangen skal tone..." hun skal jo gå Lucia på tirsdag og glæder sig rigtig meget! Og det gør mor her i hvert fald også, kan nok ikke lade være med at fælde en tåre!
Juleaften herhjemme starter kl. 17.00 hvor familien kommer - Der har vi jo så lavet mad hele dagen, 2 ænder og flæskesteg, noget julesalat, 2 slags kartofler og alt det andet der nu skal til.. Jeanette kommer med risalamande så det skal vi heldigvis ikke stå med også... Rita og Bjarne betaler drikkevarer min far sørger for at kødet og vi sørger for alt tilbehør.. og forberedelserne, ikke at glemme... D. 23. kommer de skønne bedsteforældre (Åge & Sandra) til julehygge og lidt god mad, dem holder vi jo desværre ikke jul med så vi ses dér istedet og får udvekslet gaver og hyggesnakker... Det glæder vi os til. Kenney har taget en ferie dag d. 23. det er den eneste julefridag han får iår han har ikke mere ferie tilbage nemlig :-( rigtig surt ku' ha været dejligt at have ham hjemme mellem jul og nytår.
Har også lige fået en skøn nyhed at vide fra arbejdet - de har indført lukket mellem jul og nytår WUHUUUU nu har folk også bare brokket sig i 5 år over det haha..

Nå, har udover dét tænkt mig at gøre en god gerning.. Kenney har sorteret tøj og jeg har lavet en sæk med det og vil gå ned med det til de hjemløse... jeg havde ikke rigtig noget jeg kunne putte i , jo én enkelt frakke... håber det kommer til at gøre gavn...

Skulle ha' været i mødregruppe idag, det er jo onsdag, men Elissa kaster op :-( og skal ikke smitte de andre børn, istedet skal jeg så hjem til Pernille her kl. 11 til kartoffelsuppe :-)

Igår fra Hamza forbi til mad - helt impulsivt.. det var rigitg rigtig hyggeligt hun kom kl. 16 og gik først kl. 22.. Kenney kom hjem fra job kl. 19 og eskorterede sig selv ned i soveværelset efter han havde spist :-)

Nå, fortsat god uge til jer alle sammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar