onsdag den 8. december 2010

Mor, julemanden handler også i Fakta!

Ja - det var lige den oplysning lille Manja gav mig i morges da hun åbnede sin gave fra julemanden og der var en tandbørste som hun et par gange har fortalt mig hun gerne ville ha' når hun har været med ovre og handle... "Mor, julemanden har været i Fakta og købe den der gule tandbørste"!

Lige nu sidder vi i køkkenet mig og Manja - Manja tegner og jeg laver- ja- blog! Kenney er ude og arbejde og kommer først hjem ved 21 tiden..
Idag har jeg været i mødregruppe, de er virkelig søde de piger -vi var hos Emily som havde sørget for at der var clementiner, et lækkert brød fra Meyers bageri og så forskelligt pålæg og kaffe + te.. var der 3 timer, så gik jeg ud og handlede lidt ind og så gik jeg hjem og gjorde hele hytten ren inden jeg lavede suppe klar til aftensmaden...
Imorgen kommer Josie kl 12.00 til lidt let frokost - har lige lavet dej klar til nogle boller der hedder "nemme" boller - sådan nogle koldhævet boller som Sarah fra mdøregruppen lavede da vi var hos hende i sidste uge... så dét skal vi ha' så laver jeg tomatsalat man kan putte på, ost og tunmousse.. og så har jeg købt lidt melon.
i mandags var jeg til spinning, igår trænede jeg lidt herhjemme ( 100 mave og 100 armbøjninger), idag og imorgen kommer jeg ikk til træning og så fredag både baby sats og spinning :-)
Lørdag kommer Michele, kenneys storesøster, til frokost - vi sku' ha' været hos Jeanette men nu blir' det her... så skal vi have lidt forskelligt: fiskefilet, frikadeller, laks, æg og rejer, ost, og noget pølse.. og så forskelligt grønt :-)

I mandags var Sarah og jeg hjemme hos "handicappede" Pernille - Fnis.. (ej, det er sgu synd for dig at du skal humpe rundt på de krykker) jeg havde lavet lidt smørrebrød og Sarah havde frugt og lidt sødt til tanden - det var rigtig hyggeligt - Tak tøser :-)

Så har jeg besluttet mig for at abe efter Pernille og få en tatovering bag øret .. vil gerne have Pigernes forbogstaver me og så et lille rødt hjerte ... Hvis der er nogen der er gode til at tegne så sig til :-)

Er godt nok træt for tiden - det her vejr er møg deprimerende! HADER VINTER! Glæder mig allerede til sommer..

Manja er altså ikke helt dum - lavede lige "børnete" til hende som er te med mælk og honning - men havde ingen honning så puttede 1/2 tsk sukker i - men sagde at det var honning så siger hun "er der kommet sukker i" hvor er hun vild at hun kan smage forskel.

god aften alle sammen :-)






2 kommentarer:

  1. Manja er simpelthen for vild - hun husker de vildeste ting! Så har hun lige set den samme tandbørste i Fakta. Det er da logik på højt plan :)

    SvarSlet
  2. Ja, vi har simpelthen en rigtig rigtig klog lille pige!

    SvarSlet