onsdag den 15. december 2010

Hvad skulle man dog gøre uden veninder?

Veninder er simpelthen en UNIK ting at have! Det er ganske enkelt ubeskriveligt!
Jeg er den heldige "ejer" af en enorm lækker venindegruppe -elsker jer allesammen! I er forskellige hver og én men i er ALLESAMMEN skønne!
Det er så dejligt at have veninder at ses med, holde tøsemiddage, gå i byen, biograf og ja bare sidde en kedelig onsdag og tale sammen i 3 timer om alt og intet! - og hold op jeg snakker meget - dét tog jeg mig selv i, idag hjemme hos Pernille :-)

Det betyder enormt meget for mig at have jer i mit liv- det ville simpelthen ikke være det samme uden jer.. gad vide hvad man gjorde inden man havde de skønne mennesker i sit liv?

Elsker jer tøser og håber vi stadig taler sammen når vi blir gamle og grå - begynder at gå til banko og pensionist gymnastik!

2 kommentarer:

  1. Og du er i hvert fald også lige så værdsat min skat !

    SvarSlet
  2. I lige måde, mus. Jeg sætter også virkelig pris på jer alle sammen!

    SvarSlet