tirsdag den 17. september 2013

Sik' en dejlig dag det er i dag.. Eller!!!

Dagen startede SÅ dejligt! Ungerne var nemme og jeg var i godt humør på min cykel på vej på job.

Først vil jeg lige kort nævne at jeg efter aftale med min chef Anna, møder ca. 7:30-16/16:30 hver dag, mens jeg går i skole.

Nå, kl 7.34 parkere jeg min cykel nede foran Tilsynet og tager trapperne til 4. Sal.
Da jeg kommer op er det kun min vicekontorchef Anne Marie der sidder der. Jeg siger "goooodmorgen Anne Marie" og det eneste jeg får er "skal du ikke møde halv 8" jeg kigger på mit ur og siger "jo, og den er 7 minutter over halv".. Og så overfalder hun mig bare med en masse ting - havde ikke en gang fået jakken af endnu.

Jeg blev så vred at jeg begyndte at græde og sagde at hun da overhovedet ikke skal kommentere på hva tid jeg kommer og at jeg altid passer mit arbejde osv.


Kunne slet ikke falde ned igen og græd i en time. Låste mig først ude på toilettet og kølede egentlig ned, men da jeg så kom ud tudede jeg igen.

Min chef mødte ind 8:30 så talte vi sammen og hun var bare så sød og forstående og sagde at det da slet ikke var i orden og at hun ved hvor meget jeg knokler.

Jeg fik fortalt at jeg synes jeg knokler røven ud af bukserne for det kontor og at jeg føler mig uretfærdig behandlet! Hun forstod mig og sagde at jeg skal fortsætte med min uddannelse (truede med at droppe ud) og at hun støtter 100% op og at hun ville blive VIRKELIG ked af hvis jeg overvejede at søge andre veje pga dette (det er 3 gang hende Anne Marie kommentere noget) og at hun ved hun ikke kan finde en bedre til jobbet og at jeg løfter kontoret meget.
Og come on: jeg arbejder 37 timer om ugen, 7 timers skole om ugen PLUS lektier, mand jeg ikke ser så meget, og 2 børn!!!
Det hele blev bare for meget for mig!

Det hjalp meget at få talt med hende, men det ødelagde stadig hele min dag!
Søde Pia fra kontoret var så sød, hun hentede en cola, en pose Skolekridt og Tyrkiske Peber til mig :-)

Nå, da vi så senere på dagen har kontormøde så røvslikker min vicekontorchef bare HELT vildt!!
Vi laver altid en bordrunde og da vi når mig og jeg fortæller at jeg pt sidder med en masse undersøgelses-materiale og det er bare sådan stille og roligt så skynder hun sig at sige "nej Nina, det er en kæmpe opgave og du gør det virkelig godt"...
Da vi så når til Karina (den nye sekretær-hjælper jeg har fået) spørger min chef om hu stadig er glad for at være her og hun siger så at jeg tager mig rigtig godt af hende og giver hende nogle gode opgaver så afbryder Anne Marie og siger "du har jo også den allerbedste lærermester i Nina" Bvadr!!! Så sig dog undskyld istedet!!!

Nå, men pga min timelange tudetur betød det jo røde knopper i hele kajen, hævede øjne, tør næse, fucked makeup OG hovedpine!! Øvvvv!

Alle kom hen og spurgte om jeg var syg hahah.. Men de fleste fik historien.. De sagde også de manglede den glade Nina!!
Gad slet ikke rigtig snakke med nogen idag..
Er glad for den står på skole i morgen!!!

Kørte fra arbejde lidt over halv 5 og kørte lige i netto og handlede småting: tomater, æg, nødder og pålæg.

Kenney havde hentet ungerne ved 16 tiden og jan afleverede dem hos min far, for han skulle
Køre 16:15, han sku til Amager, til teoritime.
Så spiste vi hos min farmand som havde lavet spagetti. Så gik vi op kl 18:40..
Unger er blev vasket, jeg lavede madpakker
(Manjas på billedet)




Ordnet opvask og gjort tøj klar til at vaske en maskine i morgen tidlig :-)

Ungerne er nu puttet efter en lang dag, og jeg ligger på sofaen og venter på min skat!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar