søndag den 1. september 2013

Ny uge, ny plan

De sidste 2 uger er gået godt.. Ikke kommet over de 1500 kcal, fået dyrket motion, og har det godt!
Jeg har spist lækre ting, men med måde.. Og igår røg der også lidt slik og 1 stk kage ned - MUMS! Og idag 3 boller med leverpostej da Michelle musen var forbi .. muuums!! Men lidt gør kun lidt skade!! Haha
Kan mærke mine 2 uger har gjort gavn! Det er dejligt..

Boller lavet i den nye ovn







Denne uge står på meget få kulhydrater.. Har lavet lasagne klar til aftensmad de næste 2 dage (måtte tage revanche fra sidst jeg lavede lasagne - den kiksede) - men alt spises jo med måde,. og så til træningen som blir 2-3 gange denne uge.

Vågnede tidligt i morges, Elissa og jeg cyklede ud og handlede til hele ugen da kl var 9. Og mens vaskede jeg en maskine- elsker min nye vaskemaskine - skønt at få ordnet tingene tidligt på dagen!



Denne uge står på:
I morgen arbejde fra 7:30-16 og bestyrelsesmøde i børnehaven fra 17-?

Tirsdag: træning og læse lektier

Onsdag: starte i skole og Goeste til mad

Torsdag: gøre lidt klar til fødselsdagen og træning

Fredag: skat til teori og ellers bare slappe af

Lørdag: sidste forberedelser til fødselsdag- og skat på arbejde

Søndag: fødselsdag for Elissa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Borups Allé,København,Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar