lørdag den 14. september 2013

Dejlig lørdag

Kenney og jeg ses jo ikke meget for tiden men i dag havde vi da eftermiddagen og
Aftenen sammen..
Claus, Gitte og Carmem kom til mad og nu her kl. 22.22 er de smuttet hjem. Jeg ligger i sofaen og er helt død. Jeg er blevet SÅ forkølet!! MEGA ondt i halsen OG en visdomstand på vej op - ÆV!

Vi lavede lækker mad. Nakkefilet som vi marinerede med barbecue - den fik 2 timer på 170 grader, 1 time på 230 grader og så ca 20
Min på Grillen som Kenney tændte op i. Det blev FANTASTISK! Og så med Gulerods/rødbede råkost og kartofler som blev skrællet og skåret i halve, olivenolie, salt, peber, hvidløg og rødløg. Hvidløg blev lagt hele i og løgene blev hakket i skiver..













Brownie med Økologisk vaniljeis og hindbær til dessert:



Hygge










I morgen skal kenney til førstehjælp fra 8:30-16 og ungerne og jeg skal til brunch hos min far kl 11.

Næste uge blir hård arbejdsmæssigt...

Arbejde 7:30-16:30 mandag og tirsdag - tirsdag kommer William og Pernille og spiser. Skat skal til teori.
Skole onsdag og på arbejde bagefter 2 timer, inden vi fælles cykler ind til Borgergade hvor vores gamle kollega har inviteret os til Middag.
Arbejde 7:30-16 torsdag og der skal skat til fodbold og 7:30-15 fredag. Lørdag skal jeg ud og brunche med min Goeste og barnedåb søndag.
Ny uge - mere travlhed :-)





Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar