fredag den 6. september 2013

Det lykkedes

Puuuha... Idag skulle vi have håndværker - og lur mig om jeg ikke kunne bruge et helt indlæg på at SVINE ham og hans firma til! Men nøjes med at gøre det kort (nok mest fordi jeg sammen med min mand ligger i sofaen og nyder roen - roen man KUN kan få når ens børn sover ude - denne gang hos farmor :-) )

Nå, men han skulle komme kl 7 i morges.. Kl 7:30 er han endnu ikke kommet og kenney ringer uden held.. Først kl 8:15 kommer han og har bare ikke styr på en skid!!! Det blev en lang dag for min skat det var nød til at springe mellem arbejde og hjem for at få det til at fungere!
Men kl 14:30 var han efter en masse bøvl ENDELIG færdig! Det eneste der skal ske nu er at skat skal spartle en gang til og så male.
Vi rigtig glade for det og der er kommer det rustikke look vi godt kan li
















- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar