søndag den 8. september 2013

Forberedelse

Kl er 7:15, hele hytten sover undtagen mig. Ihh det er irriterende .. Men ligger stadig under dynen og ligger og tænker hva der skal nås i dag.
Igår fik jeg bagt lagkagebunde, brownie, lavet romkugler og italiensk citronkage. Og lavet lasagne klar til ovnen. Det sidste gang jeg gør det! SHit det er hårdt at rulle så mange lasagneplader ud! Det nemmere til en enkelt lasagne idag har jeg lavet 2 store. Har også lavet kikærtefrikadeller til dem der ikke spiser kød..

Så det der ska laves i dag er bare tomatsalat, den grønne salat og så ned og købe flute.. Havde tænkt mig at bage men det gider jeg ik bruge tid på i dag... :-)
Og så ska der skæres frugt.
Vi bliver 16 idag der er kommet 7 afbud.. Men det er ganske fint.


Elissa glæder sig rigtig meget, det er også først i år at hun forstår det med fødselsdag..

I må alle ha en god søndag
Her et billede af de første romkugler jeg lavede igår



Og forberedelser til brownie


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar