torsdag den 12. september 2013

Lækker mad, & og mit sted

Skatteren har i dag været igang med at male stykket over kogepladen og vi kunne derfor ikke lave mad - SÅ Elissa og jeg hentede mad nede fra Safir kebab. Det er VIRKELIG lækker mad!!!
Og til billige penge! Fik ikke taget billede af det MEN for 124 kr fik vi: 1/2 kylling stegt på sådan en rulle-grill, ris, bulgur, salat, tatziki, humos, tyrkiske frikadeller og kyllingevinger stegt i en lækker sovs med virkelig lækre kartoffelstykker plus det lækreste brød!!!
Og der var mere end rigeligt til 4 personer. Ungerne spiste rigtig meget, skat spiste endnu mere og jeg spiste også en god portion. Plus der er mad nok til skats madpakke. Billig mad men VIRKELIG lækkert!

Den ligger nede på hjørnet overfor Nørrebro Parkskole og der er rigtig hyggeligt at spise bare man kommer INDEN kl. 18 for det vælter det ind!
Så var Manja og jeg, efter arbejde, nede i Tiger hvor hun sku ha en mappe til sine skoleting. Så faldt jeg lige over krydderi bøtter og et & tegn som jeg virkelig længe har villet ha. Og til den nette sum 20 kr!
Krydderibøtterne koste 10 kr for 2 styk. Så nu har jeg fået de lækre krydderier min søster har købt til os fra Tyrkiet, lagt i bøtter.








Sååååå fint..







Her til aften fik jeg lyst til at rydde op på mine hylder på værelset :




Min mors dagbog pynter




Det fine glas er fra min Goeste som hun havde fået lavet til os med navn på da vi holdte Til
Middag hos:




Billede min skat har lavet til mig da han malede med
Ungerne:




Har også været på kursus i dag - puuuha




Og manja musen på
Vej hjem - leger mor for sin abe hahaha:




Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar