søndag den 28. juli 2013

Skøn søndag

Kl. Er 19 og der er nogenlunde ro over feltet. Ungerne har været i bad og er nu igang med at rydde deres værelse op.

Manja havde Hilda på besøg i dag fra 12-15. Vi var lidt i gården mens jeg fik vasket tøj og så joinede Michelle mig hvilket var super hyggeligt! Skat gik op - han gad ike "vores hønsesnak" som han så fint kaldte det.

Nu var det jo omtrent 40 grader varmt idag og møg ulideligt - så da jeg havde hængt vasketøj op søgte vi indenfor.

Kl 15 afleverer Manja og jeg Hilda og så gik vi i Fakta og handlede til aftensmad - idag stod den på "smørrebrød"







-







Jeg lavede mig et fodbad efter maden idag - LÆKKERT !
Citroner og kropsolie så dejligt for fødderne! Skrubbede dem med scrup fra comwell.. Ih de blev dejlige og lakerede dem med en klar lak




Her blir de skrubbet


Nu skal ungerne snart i seng - vi fik set det sidste afsnit af Breaking bad sæson 5 igår del 1 - de sidste 8 afsnit kommer først i USA midt august så vi må desværre nok væbne os med tålmodighed inden vi får de afsluttende afsnit - øvvv!!!

God søndag :-)




using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar