mandag den 15. juli 2013

Denne uge

Så blev det igen mandag og dermed en ny dejlig uge.

I dag skal vi ikke det vilde.. Jeg skal lige ned og hente en pakke på posthuset efter arbejde - hele dvdboksen med Sopranos og også handle til protein brownie som jeg skal have med hjem til Sarah i morgen.

I morgen skal jeg så hjem og hygge hos Sarah efter arbejde.

Så skal jeg forsøge at få trænet onsdag og torsdag. Fredag henter Nana ungerne tidligt fra fritidshjem og børnehave - hun ringede i går og spurgte om hun måtte hente dem ved 13 tiden og tage dem med på en legeplads hun kender :-) og selvfølgelig må hun det. Så kommer de hjem ved 16 tiden og så skal vi ha hyggeaften og se Grusomme mig inden vi lørdag tager i biffen alle 4 og ser Grusomme mig 2 :-)

Søndag skal vi ud til
Min faster og spise frokost, kenney skal se på min kusines gravsten da bogstaverne er falmet og der skal lægges bladguld i.

Lidt billeder fra i går

Bagte brød



Skat spille playstation



Jeg slappede



Ungerne havde Julie fra 4. Sal på
Besøg Og de fik rodet godt og grundigt !!








-



Ungerne hjalp en smule
Med aftensmaden - eller, de spiste i mens haha

Dej til pizza





Inden ovn



Efter ovn


Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar