onsdag den 24. juli 2013

Biograftur

Igår havde vi en FANTASTISK dag!
Vi hentede ungerne efter arbejde og cyklede lidt rundt inde i København inden vi indtog MAC-d :-)
efter "maden" stod den kl. 19 på en tur i Palads hvor vi havde Elissa med for første gang.

Vi var godt nok en smuuule skeptiske omkring hendes måde at opføre sig på - men vores tanker blev, gudske tak og lov- gjort til skamme!!

Hun var EKSEMPLARISK!
Det startede skide godt haha - da vi skulle hente billetterne siger jeg mit booking nummer og han siger " 4 billetter til Grusomme Mig 2..." "ja", svare jeg - og han fortsætter "...imorgen...?!" Hahaha nej tak det sgu en fejl..
Desværre havde de ikke 4 pladser ved siden af hinanden men 2 x 2 pladser på rækkerne lige overfor hinanden så dem snuppede vi.

Jeg satte mig med midste musen og skat og Manja satte sig sammen...
Elissa holdt mig i hånden hele filmen igennem og hyggede sig med sine popcorn og sin vand.
Manja sad konstant og grinede af filmen - det var så skønt!

















































BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar