torsdag den 11. juli 2013

Ikke at have børn...

Ungerne er på mini ferie hos farmor :-) de hygger super meget kan vi se. De har været på legeplads, på stranden og farmor har tilmed smækket et badebassin op på altanen :-) hihihi..

Men hvor er der en mærkelig følelse ikke at have dem hjemme i hverdagen! Vi jo kun vant til at få dem passet i weekenderne, når det er..

I morges havde jeg fx ufattelig meget tid .. Jeg sparede jo lige de 30 minutter jeg bruger på 2 omgange aflevering ..
Så var man på arbejde - skat havde fri kl 15 - han arbejder pt på Østerbro så han snuppede Crossfit centret der ligger der og så samlede jeg ham op da jeg havde fri.. Igen, ingen børn der sku hentes.. MÆRKELIG følelse!

Og ja, så er vejret VIUNDERLIGT! Men i går var vi ude hele aftenen (vi var ude og spise isliensk og i biffen og se Tænmermænd tur/retur som virkelig var sjov - då gik vi hele vejen hjem fra Palads og handlede ind til at bage brød på vejen hjem) så i dag har man bare brug for at ligge på sofaen og ikke lave noget.. Bare det at kunne ligge i sofaen uden der hele tiden er en der siger "må jeg.." "Mor, kan du ik lige.." "Faaaar, hjælp lige.." "Jeg er suuuulten.." "Jeg er tørstig.." Osv osv osv hahahaha..
Det er PRAGTFULDT! Men ligeså pragtfuldt bliver det dog at få ungerne hjem i morgen eftermiddag ❤

Jeg laver mad klar i dag til i morgen - jeg laver frikadeller med havregryn og en masse krydderier og så lækre store homemade fritter og råkostsalat med gulerødder og æbler plus lidt citron.. Og så har jeg lovet at lave pandekager, dem laver vi også klar i dag.

I dag står den på grovburgere med en masse salat, mager hakkebøf, lidt ost og bacon, løg og så gulerodsstænger og friske ærter til.












Laaang dag på jobbet!!


Brød æltning i går :-)
Var simpelthen nød til at afprøve
Min nye baby




using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar