fredag den 26. juli 2013

33 dage tilbage

Om 33 dage starter vores store prinsesse i skole! Er helt skræmt haha.. hvor er tiden dog blevet af? Husker det som var det i går hun lå i mine arme på HVidovre hospital! Nu skal hun i skole!!!???

Ikke nok med skole, så er der 10 dage til hun skal væk fra os i 6 dage - afsted på Koloni! Enebærgården. Ihhh det er et vidunderligt sted - og hun skal nok få en rigtig dejlig tur.

Tænk, et helt nyt kapitel starter i hendes liv nu.
Igår kom hun hjem og sagde: "Mor, jeg har fået en ny veninde, Cecilie, og hun går i 2. klasse" og det med 2. klasse blev sagt med yderst stolthed i stemmen :-)

Nu skal hun i skole, afsted hver morgen med skoletaske, nye kammeratskaber, gode dage, dårlige dage ihhh, det er SPÆNDENDE! Jeg begynder SÅ meget at tude den dag hun starter! uhh min lillebitte mullergøj

3 billeder fra da hun var 3 år..




og nu vores store  endnu smukkere prinsesse på 6 år og 2 måneder


Tiden går alt for hurtig! :-( Håber hun altid vil være min lille pigemus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar