lørdag den 22. september 2012

næste gang jeg skal shoppe, kunne jeg godt tænke mig..

De her sko fra Deichmann til 200 kr


http://www.deichmann.com/DK/da/shop/home-damer/home-damer-sko/00013001061665/Snøresko.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=all&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-damer/home-damer-sko/home-damer-sko-trotteur
fra Nelly.com

409 kr


119 kr fra nelly.com

 strømpebukser fra Nelly - 200 kr

armbånd fra Nelly til 30 kr 
 halskæde, 159 kr nelly
 hestehale ring - 39 kr nelly.com
krave til 119 kr fra Nelly.com

 
 
Armen altså (armen - Nille du har smittet mig!) jeg kunne købe hele Nelly!!!
 
kunne vildt godt bruge ny garderobe!
Hverdagskjoler, strømpebukser, skjorter, sko, tilbehør. I mine drømme vinder jeg 10.000 kr til Nelly.com!!! Eller et hvilket som helst andet sted - så længe der er lækre ting!!!
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar