søndag den 30. september 2012

Dejlig søndag

Vi vågnede tidligt idag -(kl 7.30) ungerne spiste tidlig morgenmad - rugbrød og æg



Så cyklede vi en tur på fisketorvet hvor vi fik hygget, spist MAC-D mad og købt lidt i H&M ... Manja fik en Fleece trøje 4 par strømpebukser og en halsedisse.. Og så byttede jeg en kjole Elissa fik igår ( den var for stor) til en anden kjole -manja fik så også en magen til.. Og så 2 par strømpebukser til lille trolden også..














-og på vej hjem i cyklen kunne Elissamusen ik mere






Nu sover Elissa i sengen Manja tegner skat spiller PlayStation og jeg vil om lidt tage Manja i hånden og går over handler ind t at lave pandekager :-) MUMS 😊


Imorgen har jeg fri kl 11 og skal til læge med mig og Elissa kl 11.30.. Jeg skal ha LM vaccine og Elissa skal til sin 2 års vaccine (opdate følger) senere til gymnastik alle 4

Onsdag har skatter jo fødselsdag .. Så vi har fri og jeg har bestilt bord på hans yndlings restaurant PUK til kl 12 :-)!

Torsdag skal jeg over og spise mad med Pernille og William :-)

Og weekenden står på dejlig afslapning!!


Rigtig dejlig søndag allesammen!


Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar