mandag den 17. september 2012

Halalkød

Idag har jeg her til aften, lavet bøfstroganoff klar til tirsdag og onsdag.
Skulle have Camilla og hamza til mad onsdag, men Elissamusen er syg :-(
Nå, men jeg tog en tur forbi den lokale halal slagter og købte 1 kilo Ungkvæg inderlår for 80 kr.






-Det skar jeg så ud og lige nu simre en lækker omgang bøfstroganoff med champignon og bacon (købte et stort stykke
Bacon i Kvickly for 40 kr.. Så er resten blevet frosset ned til senere brug.

Imorgen arbejder jeg hjemme - kenney var hjemme med Elissa idag. Hun har lussinge syge.. Og hun har ikke spist noget særligt siden i fredags... Kenney har prøvet alverdens idag- yoghurt brød æg frugt osv. Og her til aften har vi prøvet med kiks, spaghetti kakao osv uden held.. Hun har mavekramper hvilket er klart når hun ikke har spist. Jeg tager til lægen imorgen med hende...
Håber at lægen kan hjælpe lidt.
Det er så synd for vores lille mus




Idag var vi til gymnastik med Manja - hun elsker det! Og efter aftensmaden lavede hun og far de sidste lektier til børnehaven som skal fremlægges imorgen.

Ha en dejlig aften alle

Posted using BlogPress from my iPhone

Location:I sofaen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar