søndag den 16. september 2012

Dejlig weekend

Har haft en SKØN weekend!
Fredag mødtes min skat og jeg inde ved torvehallerne - læs: mor havde cyklet ca 4 km i øs pøs regnvejr og var GENNEMBLØDT!
Nå, men vi satte os og hyggede med en lækker lille italiensk delikatesse og et MEGA lækkert glas æblemost!
Så synes min dejlige mand at vi skulle have et lækkert fredags måltid og der blev derfor købt de her OVER LÆKRE bøffer hos hallernes lækre US slagter



- den venstre er en US Ribeye 300 gram og den til højre er en US Ribeye 200 gram .. Min er den mindste og var endda for stor til mig, men det nød kenney godt af haha. Ungerne fik en kalvesnitzel og vi lavede bagekartofler og hjemmelavet bearnaise ..

Igår stod den jo på max hygge med de dejlige damer.. Brunch , bowling (jeg tabte stort! OG kom til at kaste kuglen bagud - godt den ik fløj længere, hva Helene haha) så fik vi handlet og vi fik kreeret et rigtig lækkert måltid! MUMS den laksemousse var bare SÅ lækker!!! Og lækkert kød til hovedret - godt når man har kontakter til en slagter hva Pernille! :-)
Og lækker dessert!
Vi spillede spil og hold nu kæft hvor er det sjovt efter nogle glas vin!

Idag er elissa desværre syg :-( hun fik i fredags lidt udslæt, men ikke noget hun har klaget over.. Nu det så blevet lidt værre og hun klager nu også over ondt inde i munden og vil kun drikke- ikke spise.
Kenney skal til læge med hende imorgen så må vi se...

Lige nu ligger hun og sover op ad min arm.. Har ladet farmand sove længe idag.. Så han sover stadig :-) elissa sov til lidt i 8 så det var faktisk ok.
Min skønne skønne søster har tilbudt at passe pigerne fra fredag til lørdag så vi kan slappe af og sove længe... Det meget sjældent det sker :-)
Vi desværre ik så
Priviligeret at have en masse barnepiger :-) så
Det bliver dejligt!!! Så
Vi ska ha lækker middag og vin fredag og bare nyde roen!

Om lidt skal jeg lave lektier med manja :-) hun har børnehave lektier for til tirsdag.

Imorgen ska vi til gymnastik, onsdag får jeg hamza og millamus til mad, torsdag ska manja til hilda og lege og spise og fredag, ja hygge.







Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Sofaen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar