tirsdag den 12. juli 2011

SKIDE FC Barcelona udebane trøje

Kenney og jeg gav jo Kenneys ven Staub FC barcelonas nye udebanetrøje i fødselsdagsgave - eller, han fik den på et stykke papir da den på dét tidspunkt endnu ikke var kommet i butikkerne.
I torsdags skulle de så komme og igår tog jeg med Nana ind til byen for at købe den i den SportsMaster Kenney havde været inde i ugen før og hører - men NIKS -INGEN trøje der, jo med lange ærmer og korte ærmer til børn.... så i Sportsman - NIKS kun til børn... så hører Pia Nanas veninde om de havde dne i hendes sportsmaster - niks KUN til børn...
så ringede jeg rundt idag til 3 sportsmastere og Intersport - i sportsmaster ville de først få den om 2 uger men de havde den til børn... i Intersport satsede han på at få i næste uge... men rådede mig til at ringe til UNIsport inde på Vesterbrogade 4 - GUD tænkte jeg, troede den butik var borte for længst... ringede så derind og jeg snakker med "Steffen" så fortæller mig at JEPS de har 9 tilbage men KUN i str. L - jamen det er perfekt siger jeg så - det er præcis det jeg skal bruge..
Jeg cykler så derind - kommer derind svedig og klam fordi det er så møg varmt at cykle så hurtigt som jeg lige gjorde idag :-) Jeg kommer op til kassen og siger "Fc Barcelonas udebane trøje i large" "I LARGE" udbryder denne unge fyr så "Den har vi ikke kun XL og S" jamen jeg blev fortalt at i havde 9 tilbage - han gik ned og snakkede med Steffen - og det viste så at deres halløj der styrer deres elektroniske lager har tastet forkert og trykker L istedet for XL - SÅ INGEN trøje endnu..
han satsede på de fik dem på mandag - jaja sikkert.....

Nå, men cyklede så lige hen til min skattermus som arbejde inde hos jøderne haha - inde i Synagone inde i Krystalgade.. og så var Nana inde og shoppe så mødtes med hende og vi fulgtes hjem...

Så har jeg hentet pakke på posthuset - for Manjas værelse skal jo males hvidt og der skal blomster på hele den ene væg - nogle af dem er kommet mangler lige et til ark sorte og et ark i sart lyserød... se lige bort fra de der multiblomser i baggrunden :-) det er mine bukser haha..




Kenney skal arbejde til sent idag så Nana kommer herop og spiser med pigerne og jeg - vi henter dem sammen her kl 15.30 og går så lidt på legepladsen - har lavet maden klar vi skal bare ha spaghetti med kødsovs- sovsen lavede jeg i formiddags :-)

God uge allesammen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar