fredag den 8. juli 2011

Hård træning og bryllupsdag

Endnu en uge er ved at være forbi - inde i sengen ligger min kære mand og snorker han har fri idag.. pigerne er afleveret og jeg har hentet morgenmad, et surdejsbrød og kakao.
Denne uge har stået på træning mandag onsdag torsdag puuuha, en masse sved der er røget der haha.
Ellers har jeg faktisk slappet af det meste af ugen- onsdag skulle jeg have været sammen med Pernille, men hun skulle lave lækre forårsruller og det var altså alt for godt vejr til at jeg gad sidde indenfor! Så mødtes jeg med Helene efter jeg havde været oppe og træne, vi satte os halvanden times tid på Fatamorgana inden vi skiltes og jeg gik hjem og satte mig i haven!
Igår var Kenney også hjemme, og der stod den på MAX dovneri! Vi lå på sofaen mere eller mindre hele dagen, vi kom ingen vegne haha - og ved i hvad, det var bare SUPER hyggeligt! Idag satser jeg så på vi tager ud og spiser frokost! :-) Senere idag skal vi sammen med min søster og Kenneys mor op og spise hos min farmand...

Imorgen skal Kenney desværre arbejde :-( fra 8- tja ved ikke.... MEN søndag har vi bryllupsdag - ja tænk, allerede 2 år siden vi sagde ja til hinanden... og min skønne søster kommer herop kl 16 og ser efter pigerne, så skal vi ind og spise på ITALIANO det er simpelthen den hyggeligeste italienske restaurant og tilmed Danmarks ældste ægte italienske restaurant! Og så skal vi eventuelt i biografen med mindre vi mod alle odds bare skulle få mega godt vejr, så tror jeg turen går mod en omgang kanalrundfart i stedet :-) Uh hva skal vi så spise?
Jeg har kigget lidt på menukortet og jeg vælger jo fandme altid det sikre men tror jeg vil prøve noget nyt denne gang... tror vi begge skal have en 3 retters og det er til menupris kun det her man kan vælge:

Forretter - Starters

Hovedretter - Main courses

Desserter - Desserts

Ingen kommentarer:

Send en kommentar