lørdag den 9. juli 2011

En tand på vej og SMAK ned af trappen

Puhhaaa, hvor skal jeg starte... Elissa vågnede allerede kl 5.30 idag til frustration for både Kenney og jeg da han skulle op på arbejde :-( nå, men ikke nok med at hun vågnede så græd hun fra hun slog øjnene op.... og hvad er det så der gør vores lille prinsesse så ked? En tand eller 2 i undermunden er på vej.. AV AV siger jeg bare! Så hun er møg ked af det og putter ALT i munden! Nu har hun lige fået en flaske med iskold vand og så faldt hun i søvn.
Manja valgte så samtidig på vej op ad trappen da vi havde været ude og handle pigerne og jeg, at tage den 7 trin ned på ryggen! Hun havde båret en pakke frys selv is op og tabte den da vi var kommet helt op, den røg 3 trin ned, Manja vendte sig og gik ned og SMAK så gled hun og skrabede hele rygsøjlen så det blødte :-( HUn skreg, Elissa hang på min arm og fik et chok og så SKREG hun jeg havde samtidig en pose i hånden som jeg smed, Elissa kunne jeg jo ik bare sætte da hun så ville kravle ud på opgangen, så ind med hende i tremmesengen og ned og hente min skrigende mus nede på trappen, som så selv havde rejst sig og var på vej grædende, op... hun lagde sig ind i sengen og mor her hentede våde klude og en ispose... efter 15 minutter faldt hun i søvn, det tog hårdt på hende det lille pus...

Nå, men derudover har det været en dejlig dag til trods for at Kenney ikke har været hjemme :-( liiiidt kedeligt ikke at kunne hygge med ham... men så mødtes jeg med Hamza nede i gården som tog på snegle jagt med Manja :-) mens Elissa kravlede rundt og skulle udforske det hele :-)

så kom mine øreringe jeg har købt over TS




og Nana var i Frederiksberg Centret og købte disse FINE sandaler med hjem til mig som var sat ned fra 400 kr til 100 kr!!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar