torsdag den 2. februar 2012

Nyt hår og opdate

På lørdag, kl 9.30 ,skal mor her til frisør.. det trænger virkelig. Dog skal det kun klippes da jeg har tænkt mig at PRØVE at lade mit hår vokse ud og få sin naturlige farve.

Så er spørgsmålet om der skal ske lidt mere end bare at få cuttet spidser…?

Jeg er lidt ude i denne frisure som Smukke Jennifer Aniston har på dette billede

(dog en smuuule længere) men nu må vise hvad det bliver til.
Skønt bliver det i hvert fald! Det er rigtig slidt.

I morgen skal vi jo til min fasters fødselsdag kl 18.30. så kl 17 (ÅH MIDT I MYLDRETID) Skal vi ned med klapvogn og det hele ned og have 5A ud til farmor :-) hun skal have ungerne til lørdag. Manja glæder sig rigtig meget og sagde forleden da vi var på vej i børnehave "Moar... jeg savner faktisk min farmor rigtig meget"! Men det bliver rart at sidde ved middagen og kunne slappe af … og ikke tænke på at man skal hjem.





Lørdag skal Kenney til Crossfitt kl 10 og jeg skal jo til frisør og så skal vi en tur i Frederiksberg Centret lige spise lidt frokost og shoppe lidt inden Jeanette møder os der med børnene kl 15.00 (så burde vi være færdige med at shoppe). Jeg skal finde et outfit til at have på,om aftenen hvor den står på PERNILLES 25 ÅRS FØDSELSDAG! (Hvor den står på 3 retters menu, drinks og dans) Vil se om ikke jeg kan finde et par armygrønne baggypants og en sort glimmertop eller noget i den dur.. og så med stilletter til. Man har altid en forestilling om hvad man kunne tænke sig ik' – men sjovt, de ting findes bare ikke i NOGLE SOM HELST AF DE BUTIKKER man kommer i!

Kenney skal have herrehygge med Claus – de skal vidst slappe af se nogle film og nok drikke et par øl hjemme hos os.

Det har været en hård uge – rigtig hård!




Har været alene på pinden, Bente – har igen igen igen x 1000 – været syg mandag tirsdag onsdag OG i dag… og Mette som sidder på 3. sal har haft skriveferie (hun er i gang med noget uddannelse) så jeg har siddet med 2 etager hele ugen,.. Mette er først kommet i dag. Så har ahft meget, alt for meget, at se til!
Så det var ekstra skønt at min GOESTE var forbi i går til dejlig mad… lavede hjemmelavet durumruller - som bare var SÅ lækre – næsten identiske med et god hjemmelavet Durumbrød fra Durumhouse på Nørrebrogade!




Opskrift:

1 spsk olie
salt (kværne kværne – efter smag),
2-3-4 dl vand (alt efter hvor mange man skal lave - prøv frem
og så bare hvedemel til dejen er lækker luftig…
rulle rulle rulle helt tynde pandekager

"stege"på en varm tør pande.. ca 1 min på den ene side og en 30 sekunder på den anden. MUMS! Og godt med mel på pandekagerne når de skal "steges" - de må ikke være fugtige!!!


Så lavede jeg en lækker kødblanding af hakket hjortekød (som min farmand var inde og købe for mig i fiskehandleren på Kultorvet som handler med sådan noget vildt kød – han fik 1 kg for 50 kr! der var ½ pris) det har en virkelig lækker smag – en del kraftigere end oksekød, som jeg personligt synes er lidt smagsløst og så med hakket svinekød, hakket rød peber, lidt chili, spidskommen og tørret koriander.. og så lavede jeg en røvfuld salat til og en dressing på hvidløg cremefraish og tomatpure.
Så stod den på te og lidt sødt efterfølgende og Sarah og Manaja fik lavet et par perleplader. Manja tillod sig også flere gange at kigge længe på Sarah og sagde indimellem ”Shjuuuu – du snakker for meget” hahahahha.

Puha, i dag har jeg også fået lavet en masse på arbejdet, men nu er min energi simpelthen brugt op! Så nu vil jeg lige lave, ikke så meget, her den næste time… så står den på lidt mavetræning i aften havde jeg tænkt mig – når Kenney kommer fra træning,

Lørdag skal pigerne jo så sove hos Nana hvor de skal have pitabrød med tun og salat..


Hov, Elissa var til tandlægen i fredags – det gik super fint – selvom Eilssa jo ikke var HELT enig i at man altså skulle åbne munden! Men hun har fået de tænder hun skulle og de så fine ud. På vej til vuggestuen i Niholaen, faldt hun så i søvn – så det var lidt voldsomt for hende at hun blev vækket og kom ind til Fredagsrock men pædagogerne sagde at hun var kommet hurtigt i godt humør igen og havde danset rundt :-)

Om aftenen var vi til fødselsdag oppe hos min far med min faster, Lars og Alexander hvor vi fik noget porrehalløj til forret, det absolut LÆKRESTE farsbrød (lavet på hjortekød, oksekød og svin blandet med mozzerella og friskskåret bacon udover) hold nu kæft det var lækkert! Og så med blomkål, rosenkål, kartofler og gulerødder til. Desserten bestod af vaniljeis og mine lækre cupcakes – 2 slags, 1 med jordbærfyld og nogle chocolate al a chokolate!! PUHA det var en bombe!
Nå, god weekend når i kommer så langt og tillykke til olde Sandra som har fødselsdag i dag :-) HURRAAAA!!!! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar