tirsdag den 14. februar 2012

halløjsa

Halløj alle sammen

Nå, vores lørdag med Sarah og Peter blev desværre ikke som planlagt. Vi måtte desværre aflyse da Kenney ikke kunne nå hjem fra den sag han var i gang med, og som skulle stå færdig søndag :-( så det var bare møg ærgerligt. Så spiste vi i stedet da han kom hjem og lejede så film.. Han var død træt, han havde været på arbejde fra 6.30 og skulle af sted igen søndag morgen kl. 6…

Søndag var vi til fødselsdag ude hos Camilla og hendes søn Ghassan. Vi var 5 voksne og 8 børn haha.. men de hyggede rigtig meget og der blev serveret dejlig mad: Boller, pålæg, hjemmebagt knækbrød, hjemmebagte cookies, frugt og kage samt varm kakao med flødeskum.

Kl. 14.30 tog Kamilla og vores unger af sted og da vi stod på Hundige St. og stod og talte, kunne vi pludselig hører Manja råbe ”Hjææælp” da vi kigger over hænger hun omkring 2-2.5 meter over jorden fordi hun og Isabella havde leget henne ved rulletrappen og Manja havde så ikke sluppet ”gelænderet” (det sorte) og var fløjet med op hahahahaha – ej det var jo ikke sjovt – men DYBT komisk da jeg ligesom havde fået hende ned. Ej hahahahahahahahaha.

Da vi kom hjem var Kenney lige kommet ind ad døren – så stod den på hygge og tacoskaller (som jeg fik MEGA dårlig mave af) – og så var vi en tur på legepladsen efter maden.

I går var jeg så hjemme fordi jeg var skidt :-( Kenney skulle lige ud og hente betaling der i Holte og kom så hjem til mig – så inviterede han mig ned på London Pub hvor vi spiste frokost og så hentede jeg pigerne. Så gik vi hjem med Elissa til farmand og så tog jeg Manja med i Fakta..
Kenney kørte så en tur i Frederiksberg Centret for at tage sol og aflevere film på vejen og i mellemtiden fik ungerne spaghetti med kødsovs og en tur under bruseren.

SÅ stod den på Big Brother da pigerne var lagt og så puttesengsove.
Imorges gik Kenney så kl 6.30 – han havde første dag i det ”nye” firma som er det gamle firma Peter Munck & Søn. Han glædede sig rigtig meget :-) og da jeg talte med ham tidligere lød han også bare rigtig glad!
Så kom han op 2 minutter efter og bankede på – jeg stod i bryggereset og var ved at give Elissa tøj på – så jeg åbnede bare døren så tittede der en gave ind :-) vi fejre ellers ikke Valentin :-)men jeg fik den fedeste bog ”Suveræne super succeser” som er en bog med en masse lækre opskrifter, buffet forslag, festplanlægning osv. LIGE MIG! Total meget tanke fra min dejlige mand!!!



I dag er der ingen gymnastik pga. vinterferie. Så jeg har i stedet lovet Manja at den står på leg med hendes My Little Pony modellervoks så det skal vi :-) Kenney er hjemme omkring 17.30 han har en times crossfit kl. 16-17 – skal i lige se den stolte kones billede af sin Crossfit mand :-)

Kenney skal hjem til Staub eller Kamper og se fodbold og så skal jeg skrive noter i min ”planlægnings-bog” – hvad vi skal have at spise til de forskellige fødselsdag i år haha.. jeg er jo syg i roen!

I morgen står den på tandlægetur med Manja og så regner jeg med at jeg kan arbejde hjemme bagefter… ´og så står den på hygge "til middag hos" hos min Goeste – KINESISK TEMA – det bliver rigtig spændende!
Resten af ugen – AFSLAPNING! Og søndag er det fastelavn – der skal Manja til fastelavnsfødselsdag hos Vilma og hun skal være ”balletprinsesse” med lilla Hello Kitty gymnastikdragt med tyl, hvide strøm-pebukser med lilla sommerfugle og balletsko.

Mandag skal der holdes fastelavn i børnehaven og vuggestuen. De skal begge være en form for feer. Elissa skal have det på som I ser på billedet
og Manja skal have en laaaang lyserød kjole på med ve-louroverdel, vinger, høje sko og en festav :-) ÅRRRHH altså hihi..

I næste uge skal jeg på kursus om tirsdagen – ”positiv psykologi” ude ved Langelinie og har så fri efterfølgende som er kl. 13 SKØNT! Så står den så på fødselsdag i vuggestuen som fylder 1 år – og så gymnastik bagefter.
Om torsdagen kommer Hamza – jeg skulle ha’ været hos hende men Kenney skal muligvis arbejde så hun kommer hos mig, men tager mad med :-) jeg stod jo for mad sidst og hun har lovet at lave noget LÆKKERT!

D. 27. kommer Kamilla med ungerne til mad – hjortekødsfrikadeller med ovnbagte rodfrugter og perle-speltssalat. Om onsdagen kommer Camilla ind – uden børn – og i fællesskab laver vi pizza.

I dag er der kun 92 dage til vi rejser til de varme lande – HAHAHAHAHAHA. GLÆDER os SÅ meget!

God uge alle sammen

Knus herfra.


og lidt billeder



Ingen kommentarer:

Send en kommentar