fredag den 10. februar 2012

Udstråling og status

Status - hvad er det?

Er det når du går rundt i din Canada Grouse jakke og beige Timberland støvler?
Er det når du dækker op med det fine service til 400 kr pr. Tallerken?
Er det når du har en masse guld på hænder hals arme osv?
Er det når du giver dit barn burberry kluns på?

Jeg ser det tit - og tænker altid det samme :
Er man bedre end andre når man køre den stil!!? GU ER MAN EJ!!!

For mig er status den person man udstråler "under tøjet" , måden man er som person og måden man er overfor andre.

Jeg synes tit at lade mig føle at alle de tøser som jeg ser HVER dag i deres sko og jakker og som udstråler "jeg er bare bedre end dig"!
Men jeg er lidt fordomsfuld og tænker "snob" - man kommer jo ikke just frem i liver blot ved udstråling af dyre vaner ..

Ved ikke hva jeg vil med dette indlæg men synes det var værd at næve.
Dyre ting betyder INTET for mig og vil lære mine børn det samme ... Det der betyder noget for mig er min dejlige familie og veninder! Ingen dyr tallerken kan få mig på andre tanker !! For mig er dét STATUS!

Og noget helt andet så får I lige et husmoderråd med på vejen :
Hvis I gerne vil ha æblebåde klar til jer selv eller ungerne, i køleskabet så læg dem i vand i en skål med en lille smule salt så er de flotte et par dage uden de blir brune - og smager IKKE af salt!

Med de ord på vejen - god weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar