onsdag den 28. september 2011

Så er det vist på tiden at skrive lidt igen – eller hva :-)


I lørdags holdte vi vores lille prinsesses aller første fødselsdag! Og hun blev fejret på den helt rigtige måde.. det var en rigtig dejlig dag! Og hun klarede det så godt, hun skulle i hvert fald ikke gå glip af noget – så ingen lur til hende.. hun blev først puttet kl. 18.30 da de sidste var gået.

Hun fik også dejlige gaver:

500 til H&M
Termoluffer
Elefanthue
1 joggingssæt
3 bluser
4 bodystockings
4 par bukser
En fleece jakke
Strømpebukser
1 kjole
En hello kitty vågelampe der også spiller en dejlig melodi
4 bøger
Sutter
Suttekæde
En dukkevogn
En dukke
3 par tykke sokker

Dejlig høst! Og SUPER dejlig dag med alle de folk man holder af!

Søndag var det jo PRAGTFULDT vejr så kl. 10.30 var vi ude af døren! Egentlig skulle vi i Centret for det troede jeg var åbent men nåå nej det er kun fødevarerbutikker der har åbent sidste søndag i måneden (det giver vel også mening, folk bruger jo ikke rigtig penge sidst på måneden) så turen gik i stedet hen til Frederiksberg Have hvor der bare var SKØNT at være! Vi var oppe og se elefanterne og tullede ellers bare rundt og nød vejret.. Manja og Kenney fik en idé til en ”go” leg som hed ”vi kaster de her latterlige hvide ”bær” ting efter mor” men da mor ikke syntes det var uhyrlig morsomt kastede de dem i stedet efter hinanden :-) på vej ud af Haven ser vi en mand der er ude og lufte sin kanin – sin STORE kanin! Hold da kæft en kæmpe! Manja var lige henne og klappe den et par gange inden vi smuttede..

Efter et par timer i Haven traskede vi hjemad igen og forbi Mac D hvor Manja fik en Happy Meal med nuggets og mælk og vi fik hver en chesseburger menu – Kenneys var med jordbær Milkshake og da Elissa havde smagt en lille smule kunne Kenney godt vinke farvel til den haha..
Så tog vi hjemad – Kenney og Elissa gik hjem for Elissa skulle sove og Manja og jeg blev 1 times tid i gården og hyggede.

Så blev det igen mandag – jeg var lige en tur i Frederiksberg Centret – skulle bytte lidt tøj og købte mig lige en rigtig lækker Puncho for 150 kr i H&M – Fik mange kommentarer på den i går, og folk troede slet ikke den fra H&M og blot havde kostet 150 kr! Det er denne her




- den er simpelthen lækker at have på!!!

Derudover stod mandagen bare på ren afslapning og tidligt i seng for alle parter – vi var død trætte! Ej, da Manja vågnede om morgenen sagde hun ”Mor jeg har drømt noget” og hvad har du så drømt skat ” Der var brand i Fakta – indenfor OG udenfor” hva’ sker der for at så lille en pige tænker sådan!?
I går, tirsdag, stod på en meget travl arbejdsdag fra 8-16.. der var bare meget at se til i går, men det var nu egentlig meget rart, for så gik dagen ret hurtigt!
Efterfølgende skulle jeg hente børnene, for Kenney skulle først arbejde efter arbejde og så til fodboldkamp – så jeg hentede pigerne og vi gik til gymnastik fra 17-18.. om morgenen havde Manja kaldt på morfar som havde sagt godmorgen ud af vinduet og jeg spurgte ham derfor om han ikke havde lyst til at lave mad klar til os, til kl. 18.30 .. kunne simpelthen ikke overskue først at skulle handle efter gymnastik og så hjem og lave mad! Så vi kom derhjem og fik dejlig spaghetti med kødsovs!
Min far havde købt en gave til Manja – alle forældres ”yndlingsting” en microfon med stavtiv og hele møget og ikke nok med at hun kan skrige og skråle i denne her microfon, næ næææ, der er også instrumentlyde – 3 slags.. så da vi kom op og havde samlet den så stod Manja ellers inde på værelset og fyrede den max af med ”la la la laaaaa” – ”bumshika bum bum..” hahaha.. men den er sgu meget fed alligevel – og sjov for Manja!
Pigerne faldt først i søvn kl. 20.30, men Kenney havde heller ikke set dem hele dagen så han ville lige nå at hygge lidt med dem inden de skulle sove.

I dag har jeg fri kl 15.15 så det er bare dejligt! Så skal jeg lige på apoteket og hente Compeed til Kenney, han er ved at få et forkølelsessår.. han skal arbejde i dag så pigerne og jeg skal igen op til min farmand, dog kommer min mormor også og min søs, som også var der i går :-) Vi skal have Bornholmerhane med salat brød kartofler og citronsovs… MUMS!
I morgen skal Kenney så til VORDINGBORG og arbejde! Og igen lørdag – egentlig skulle han også fredag MEN vi skal jo til total hygge par middag ovre hos Rasmus og Pernille.. det bliver bare MAX hygge! Nå, men han skal af sted kl. tis lørdag morgen .. pigerne og jeg tager til fødselsdag ude hos Marco, min veninde Mille’s søn som bliver 4 år.. der er åbent hus fra 11-15 .. så vi tager lige i Bycentret og køber en gave kl. 10.00, tror han skal have et par cowboybukser og en bluse (alle andre køber legetøj har hun sagt) og så tager vi derud – det er i Gladsaxe. Så bliver vi der hele dagen, det kan vi jo lige så godt og der kommer også en del børn!

Fredag kommer min søs så og passer pigerne mens vi tager over til Pernille og Rasmus .. Tak søs! :-) Søndag står bare på afslapning – ja tak :-)



Mandag er det min skattermuses fødselsdag – og jeg har forberedt en hel masse men det må jeg skrive om på tirsdag, for han læser jo også min blog :-)
Og så skal han så ellers arbejde mere eller mindre hele ugen – og så det min fødselsdag d. 11.. Kenney gad ikke holde tingene hemmeligt men han har forberedt pasning af pigerne og inviteret mig ud og spise og i Tivoli hvis vejret er til det :-) Han så helst jeg havde kunnet tage fri så ville han ikke ha sagt hvad vi skulle.. men jeg kan ikke tage fri desværre for vi skal til et vigtigt møde med vores direktør Ulrik, og fortælle hvad vi hver i sær sidder med.. Men har fået lov at gå kl. 13 :-)

Jeg ved lige en af mine fødselsdagsgaver haha :-) får de her af min skønne søster - synes de er SÅ fede.. det er en på TS der har købt et kæmpe parti hjem i forskellige farver..














Nå ses alle sammen nu vil jeg komme i gang med arbejdet (var her lige 7.45 )

Knus


Og lige et par billeder af pigerne - Elissa i aktion med sin morgenmad og bare et af vores skønne store pige










Ingen kommentarer:

Send en kommentar