tirsdag den 6. september 2011

Mor med hold i nakken og Manjas første gymnastiktime

Skrev dette indlæg igår men glemte at udgive det så her er der :



tirsdag d. 6 skrevet ved 21 tiden:





Jeg vågnede imorges op og var fuldstændigt låst i nakken og det øverste af min ryg!! Jeg var nærmest ude af stand til at bevæge mig...
Jeg tog et varmt bad - dels fordi jeg så absolut IKKE kan fungere hvis ikke jeg går i bad hver morgen, og dels i håb om at det ville hjælpe på den forfærdelige smerte!
Men niks, det hjalp ikke. Nå, jeg bed det i mig men ALT gik bare dobbelt så langsomt jeg var 20 minutter om at give Elissa ren numse og tøj på, det plejer at tage mig 5!
Nå, ud af døren og afsted på job - stadig helt handicappet i nakken og seriøst fuldstændig stiv i kroppen.. Har da lignet Gud ved hvad....

... På jobbet er der ingen der siger noget , kun de der "hvad er der min galt med hende blikket" til alt held spørger min vicekontorchef Marianne om jeg har det godt (det spørger hun om hver morgen ) jeg siger tjo har det fint bortset fra hold i nakke og ryg.. Frem hiver hun massagebold og muskelafslappende piller ... Bolden hjalp ik en fis.. Og pillerne ville jeg ik tage lige med det samme... Så gik det meste af dagen rundt og lignede en hvis hoved ikke sad på halsen men på skulderen.... Har været til 2 møder idag, og måtte lige forklare mig hver gang at det altså ikke var fordi jeg ikke ville kigge på dem når de talte til mig, men at det altså var pga nakken.



På et tidspunkt, da en ved navn Tim sidder ved siden af mig for at forklare noget udbrøder jeg med gråd i stemmen "nej det er altså ulideligt klamt det her" han rykker dig straks og siger undskyld HAHa var færdig af grin - det var jo min ryg!!!
Nå men udover det så er virkningen af Mariannes mirakel pille, sluppet op og det gør stadig MØG ondt!

Idag var også dagen hvor Manja startede til gymnastik!



I starten til opvarmningen ville hun bestemt ikke være med, og Kenney og jeg grinte lidt af det for det er så typisk Manja! Men da der var gået noget tid nød hun det!! Svingede sig i reb, gik på line, lavede kolbøtter m.m hun synes det var rigtig sjovt ku man se , se blot billederne














Og smider lige et par billede af pigerne fra i lørdags da vi var i gården og lege:-)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar