mandag den 12. september 2011

psykopat hvepse!!

Imorges da Kenney var gået skulle jeg ud i bryggerset og hente Manjas tøj.. så var der, ikke 1, ikke 2, ikke 3 men hele 4 hvepse!!!!
2 af dem fløj aggresivt rundt oppe i lampen og så var der 1 ved vinduet og 1 på væggen..
Jeg hentede et sammenkrøllet tykt blad og min hårspray!!! og så blev der ellers gasset.. men de var iskolde! jeg fik sprayet så meget på de 2 spykopater at de faldt lidt ned og så begyndte jeg ellers at hamre med mit blad! de 2 andre fik lov at leve og blev viftet ud af vinduet...

Jeg hader hvepse!!!

Derudover har det været en fin weekend.. Kenney vågnede desværre op med halsbetændelse lørdag (han havde det allerede skidt fredag) så efter vi havde spist Kenney og Manjas bager-hentede morgenmad lagde han sig ind igen og sov et par timer.. så gik jeg med tøserne ud og handle..
Da han han var oppe igen og frisk (sådan da) gik vi i gården... der hyggede vi 1 times tid inden Manja og farmand skulle lave lasagne (som Manja havde besluttet at vi skulle spise).. derefter tog vi alle 4 Niholacyklen og cyklede rundt over det hele... vi var på legeplads nede i HTøst og havde ellers en rigtig dejlig aften cykel tur, og pigerne var HELT døde da vi kom hjem kl 21..

Igår havde Kenney det EKSTRA skidt. jeg kunne lige løbe en morgentur kl 8.00 inden han og sov igen..han sov faktisk til 13.30.. jeg gik i gården med pigerne og legede lidt og lavede efterfølgende græskefrikadeller (som bare smager MUMS) klar til Elissas fødselsdag og har smidt dem i fryseren .. da Kenney vågnede tog jeg en lille lur på sofaen og så gik vi en eftermiddagstur og købte pizzaer med hjem :-) dejlig nem aftensmad.. Manja var rigtig i sit ES igår og var bare KROPumulig.. så det var ikke helt hyggeligt der sidst på dagen.. :-(

Idag skal vi hente vores prinsesser sammen kl 16 inden skattermusen skal over og se på noget arbejde.. i aften skal vi så lige på skift løbe inden der kommer diverse reality programmer vi skal se (robinson, sunny beach osv osv)..
Imorgen skal Kenney til fodboldkamp , så moster Nana tager med os til gymnastik :-) onsdag skal vi jo til min far.. torsdag skal Kenney igen spille kamp og så står den på en afslappende fredag og forhåbetlig skal vi male stuen lørdag (med mindre Kenney skal arbejde)

Nu vil jeg tage hjem.. god uge allesammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar