tirsdag den 13. september 2011

gymnastik og Simon Kvamm

Så blev det igen tirsdag = gymnastiktid. Idag var moster Nana med da Kenney skulle til fodboldkamp... Vi var de første derovre.. så kom Vilmas mor og jeg lukkede hende ind ( døren fungerede ikke rigtig) bag hende stod en der lignede Simon Kvamm (fra drengene fra angora og det der band.. kan ikke lige huske det) så hviskede jeg (nok ret højt) "Er det ikke ham der Simon Kvamm!"! "Joooo" hviskede hun tilbage :-) han var til gymnastik med sin datter.. ikke at han virkede synderlig interesseret i det .. han sad mest med sin telefon eller gemte sig, igen med sin telefon, bag et fodboldmål... men sjovt er det da at hans datter går til gymnastik samme sted!

Manja fik brændt en masse krudt af idag til gymnastik.. idag skulle de: lave slange øvelser op og ned ad forskellige små bakker.. hoppe fra en høøøj madras og lave kolbøtte efter, hoppe over en stor madras og hoppe på trampolin.. hun hyggede rigtigt.
Vi havde taget Niholaen med, så jeg kørte Nana Manja og Elissa.. det er altså skide smart og man skal ikke holde i kø nogle steder det suser bare derudaf!

Kenney har fået noget arbejde, så onsdag torsdag fredag mandag skal han arbejde med mindre han bare får det overstået i weekenden.. der skal spartles 2 gange og sættes tapet op i hele hytten det får han 7000 kr for så det er bare lækkert... !

Uh og så har jeg været til samtale hos min chef :-) jeg har sagt jeg gerne vil have ny titel fra overassistent til kontorfunktionær.. dét i sig selv er 1556 kr mere om måneden og så sagde min chef at hun samtidig instiller mig til et varrigt løntillæg på 17.000 kr om året hvilket er 1416 kr om måneden = 2972 kr om måneden.. hun sagde også at istedet for et varrigt tillæg kunne hun også instille mig til et almindeligt engangs tillæg på 25.000 kr og jo det ville da bare være MAX dejligt men jeg vil hellere have en varrig lønstigning! Så det får jeg svar på her snest 16.november mener jeg det er, så det er spændende!!!

I næste uge starter vi "til middag hos" som er hos Helene (vi er mig, Helene, Sarah, Louise og Pernille) det bliver rigtig spændende! Så er det Pernille næste måned og så er det mig i november.. har maden på plads men den skide underholdning.. det er sgu svært!!! Men super cool at vi skal holde de her middage!

Nå, men god uge allesammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar