tirsdag den 29. marts 2011

Lille update fra vores travle hverdag :)

Ved godt jeg ikke er så god til at skrive pt. men gider ikke skrive en masse ligegyldigt, selvom dette indlæg nok også er lidt ligegyldigt :-)

Det går super duper herhjemme... Vi hygger bare.. Elissa er dog inde i en lidt irriterende periode, hun græder en del , især hvis man ligger hende fra sig. Om morgenen når hun vågner er hun i SUPER humør, ligger bare og griner og smiler over hele femøren..
I nat kom Manja ind til os kl 3 tror jeg den var, iført sin badekåbe - tror hun gik i søvne... og så puttede hun sig op til os... magtede ikke at skulle slæbe hende ind igen, så hun fik lov at hygge mellem mor og far.. og hun fyldte bare det hele! Hun er lidt lige som mig, hun ligger skråt så benene lå helt hen over mig...

Af tidsfordriv herhjemme udover at gå en masse ture på jagt efter et ordentligt sted at handle nu når vores Fakta er under ombygning, så laver jeg Scrapbog til begge piger, Manjas er blevet super god efterhånden.. og Elissas er jo først lige begyndt.

Af spændende ting der skal ske det næste lange stykke tid er blandt andet:
Resten af denne uge skal Kenney over og arbejde hos Pernille..
Onsdag skal jeg i mødregruppe
Torsdag skal jeg ud og købe gave til Alexander og til fødselsdag ude hos Lone og Lars for at fejre Alexander
Fredag skal jeg til tøsefødselsdag hos Kamilla som imorgen fylder 25.
Lørdag kommer skønne Åge og Sandra til middag... Lækker 3retters skal vi ha.. Hvidløgspanerede Tigerrejer til forret. En steg af en art med lækkert tilbehør til hovedret. Og så ved jeg endnu ikke om det skal være en æbletærte med cremefraish eller Kanelbrownie med frugt og råcreme til dessert...
Søndag tror jeg Kenney skal golfe..

Og ellers står de næste mange weekender bare på en masse... d. 9. skal kenney tatoveres og jeg skal holde noget tøsehygge
lørdagen efter skal vi til 70 års og så blir det jo påske.. så synes der sker rigeligt.

Men håber i allesammen har det rigtig godt.

Knus herfra




Ingen kommentarer:

Send en kommentar