onsdag den 2. marts 2011

.... åh den hverdag

Ja, hverdagen det sidste stykke tid har da været lidt hård, Kenney har arbejdet rigtig meget som jeg jo også har skrevet - den hårdeste dag for ham var nok mandag hvor han arbejdede 19.5 timer! fra 7 morgen til 2.30 morgen .. de skulle være værdig med pladsen derinde... men så fik han heldigvis en fridag igår, tirsdag.. han vågnede op ved 11 tiden og så gik vi en tur ind til byen, spiste lidt frokost og tog hjem igen. Det var rigtig dejligt at have ham hjemme!
Så var jeg på café Castro igår med nogle kollegaer - det var SÅÅÅÅ hyggeligt! Og dér får man en rigtig café burger.. ikke en eller anden fancy burger med spinatbolle osv.. niks, en RIGTIG burger som smagte rigtig godt faktisk, og så med et glas isvand til.
Idag er min plan og sortere de ting vi har under sengen og få smidt ud osv og måske endda skille vores seng ad (hvis jeg kan finde ud af det)... og så skal jeg støvsuge og vaske gulv og hængt mit vasketøj op.
Var nede og købe nye madrasser i mandags til vores nye seng :-) ca. 3000 kr kom jeg af med for 2 90x200 lækre madrasser, 2 90x200 luksus lameller og så fragt.. madrasserne var endda sat ned til halv pris.. lidt under faktisk, norm. prisen pr madras var faktisk 2400 kr og jeg fik dem til 1100 stykket.. lamellerne kom op på 400 kr for 2.. og så fragten på 350 kr.. og så skal vi have en topmadras, tjekkede lige den blå avis ud og har fundet en HELT ny topmadras købt for 1300 kr sælges for 500 på indre vesterbro - den er stadig i original emballage , det var et fejl køb de skulle have haft en special en fordi kvinden er gravid... så den skal vi ud og hente i løbet af næste uge.. GLÆDER mig til ny seng! sengebordene har vi kasseret de fylder ALT for meget.. vi skal ud og ha nogle helt små nogle...

Ja, og imorgen skal jeg til hygge hjemme hos skønne Helene, fredag står den på X-factorhygge herhjemme, søndag er det fastelavn og Manja skal være Rapunzel hun ville egentlig have været Klokkeblomst, men da vi kom ned i BR i mandags var der ikke i hendes størrelse så hun valgte Rapunzel plus en pakke med 3 armbånd, grønne øreringe, matchende ring og en lille taske og er bare SÅÅÅÅÅ fin i det! vurder selv: ih altså, vi har en smuk datter.
Nå, vil hoppe i bad, det nåede jeg ikke imorges inden vi skulle ud af døren...


1 kommentar:

  1. Hvor er hun altså dejlig, den lille prinsesse!

    SvarSlet