fredag den 11. marts 2011

Vaccination, mere vaccination og lidt mere shopping

I mandags blev vores lille Elissa så VACCINERET! I begge lår.. ved første lår sagde hun ikke det mindste, men da man så bliver stukket i andet lår så vælger man at skrige for fuuuld hammer,.... Årh, mor fik så ondt i hjertet!! Udover det blev hun vejet og målt: 7.6 kilo og 70 lang :-) MOR OG FARS store pige!
Ja, og så skulle der jo bestilles tid til Manjas 4 års vaccination - 24. maj kl 9.30 skal hun så stikkes. TRO PÅ DET! Tro på at jeg får hende til at sidde stille... det bir med "vold" må jo holde hende total fast.. har endda lokket med både BR og Mac-D tur men hun vil hverken have ZHUZHUpets fra BR (som hun bare MEGA meget ønsker sig) eller en Happy Meal med nuggets (som hun bare elsker fordi det er så sjældent hun må få det) NIKS mor jeg skal IKKE stikkes, det er ikke nødvendigt - siger vores kloge pige :-) Nu må vi se, spændende bliver det i hvert fald eller... jeg tror jeg begynder at græde!
Udover at lægen fik Elissa til at græde ved den åndssvage vaccination :-) så lyttede hun på hjerte og lunger og sagde at hun havde enormt stærkt hjerte og lunger :-) tror i lige mor her stod stolt og smilede !

Ja og så har jeg så lige shoppet lidt mere, ONLINE denne gang - har købt lidt mere fint tøj til Elissa på mit elskede Trendsales og så har jeg købt "tillykke du har født gave" til Helene som jeg jo så af gode grunde ikke kan skrive hvad er herinde , det jo ikke sjovt hvis du får det af vide vel Helenemus :-) og så tror jeg forretsen at du føder liiiiige om lidt, men må vi lige nå at komme til hygge hos dig søndag :-) Hvad du så vælger derefter er jo ligemeget :-)

God weekend allesammen, vi skal slappe af idag, Kenney har lovet at lave sin overdrevet-helt sindssyg gode-lækre lasagne MUUUUMS så det skal vi have idag, imorgen skal vi sove længe HAHAHA god joke ik.. vi satser i hvert fald på dejligt vejr så skal vi ud , måske en tur i dyrehaven eller måske et smut til Malmø?? nu må vi se hvad dagen bringer.. og søndag skal Kenney ud og golfe med Peter og jeg skal med mine skønne veninder over til mindst lige så skønne Helene til søndagshygge med mine 2 guldklumper og Pernilles guldklump og Helenes guldklump i maven- Sarah du er jo bare ne guldklump i dig selv :-)

See ya møøøøs

3 kommentarer:

  1. Mister man sin guldklump-status, når man føder guldklump(er)? Så skal jeg jo slet ingen børn have... :) Glæder mig til at se dig, mus <3

    SvarSlet
  2. Jo du skal ha børn, og en masse af dem - din guldklumpestatus kan kun blive højere af det :-)

    SvarSlet
  3. Hahahha sarah - måske du bliver til en ædelsten når du har født?

    SvarSlet