tirsdag den 8. marts 2011

Mega fortjent shoppetur!

Efter Elissa er kommet til har jeg været enormt dårlig til at købe tøj til mig selv, nok mest af alt fordi jeg ikke har følt mig tilpas i noget som helst... og så hver gang jeg har været ude for at købe noget til mig selv er det endt med at jeg er kommet hjem med tøj til Manja...
MEN, lørdag OG søndag tog jeg mig nogle velfortjente shoppeture.. lørdag var Kenney ude og golfe så jeg tog pigerne med i Frederiksberg Centret, fik købt et par super fede sko sat ned fra 900 til 300 kr og et par SUPER fede armygrønne baggypantsagtige bukser SÅ fede på og 1 bluse, så søndag efter fastelavnshygge i gården med Michele og Jannik og hygge heroppe til boller tog jeg pigerne med i Nørrebro Centret mens kenney gik op og trænede... der fik jeg købt 4 bluser og den fedeste jakke i blødt læder - normalt giver jeg ikke 800kr for noget som helst men denne her MÅTTE jeg bare eje den er SÅ lækker!!!
Idag er jeg så simpelthen nød til at gå en lille hurtig tur i Frederiksberg Centret må ha et til par af de bukser jeg købte lørdag, bare i en beige farve... og så ik andet! :-)
Så har jeg også fået dækket mit shoppebehov for et stykke tid. :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar