onsdag den 16. marts 2011

Bare lige et hejsa

Jeg får jo ikke skrevet herinde lige så meget som jeg plejer, men der er sgu heller ikke det vilde at berette om egentlig.
Igår blev VVSeren endelig færdig og vi slap med 1500 kr for materialer OG arbejdstid.. god vennepris hehe.. det var for nu lækker vandhane i køkkenet samt tilslutning (så ja nu er der ikke mere drypperi ude i køkkenet.. skal lige vende mig til ikke at hamre håndtaget på vandhanen over i den ene side i håb om at den ikke drypper) nye rør på gæstetoilettet samt tilslutning af rør og amatur derude... det er blevet SÅ fint.. så der kommet toiletrulleholder op og så går jeg ud fra at Kenney sætter spejl op idag?! Gør du det skat? Måske imorgen? og så skal døren males færdig så der kan komme knager op, fikser du også lige det skat mens du følger med i FCKkampen i aften :-)

idag har jeg , mod betaling, pudset vinduer hos min kære far og gjort rent.. han er virkelig virkelig dårlig til det selv.
Så har jeg gjort rent herhjemme og skal egentlig bare have vasket gulv, men det venter jeg med til kl 14 så det kan tørre mens jeg skal ud og trille med Elissa skal til grønthandleren og købe frugt.

OG fredag går turen så til Saunte slotshotel i Hornbæk - wuhuu.. har valgt at betale 300 kr mere så får vi 5 retter istedet for 3.. her er hvad vi skal ha- eller i hvert fald den menu der står på deres side.. så må vi se om jeg kan li' det, det er ihvert fald lige noget for Kenney.. hvorfor kan man aldrig få "normal" lækker mad, ja jeg spørger bare.. hvad er der blevet af en lækker stor bøf med mega lækre råstegte kartofler til?

Jordskokkesuppe

med Skaldyrssoufflé og Krydderurtesalat

ab

Røget Kalveculotte

hertil Peberrodscreme

ab

Rosastegt Andebryst

serveret med Rødløgskompot, hvidvinssauterede Østershatte

og Safranrisotto

ab

Europæisk Oste Symfoni

med Køkkenets syltede Specialiteter

ab

Gammeldags Æblekage

med Vanillecreme


glæder mig i hvert fald som en sindssyg til bare at være mig og Kenney en heeeeel weekend!!


God uge allesammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar