onsdag den 6. april 2011

En træt mor med hovedpine

Jeg har i 6 dage nu haft hovedpine, non stop mere eller mindre... ingenting hjælper, så skal til lægen en af dagene og ha' det tjekket, man tænker jo det værste!

Elissa syntes at hun havde sovet nok da kl var 4 i morges, og lå nærmest og sang i sin seng.. først da kl var 7 synes hun at hun skulle sove igen, jeg nåede lige at lukke mine øjne da Manja kaldte "Moar, jeg er våååågen".. YES mand! Så jeg er en smuuule træt idag.

Lige nu sover Elissa nede i barnevognen, og jeg bryder mig ikke rigtig om at sove når hun ligger dernede, men må bare tidligt i seng idag.
Har lige nu 2 brød over i ovnen, nogle sunde grove brød - har aldrig bagt dem før men håber på en succes :-)
Senere idag skal Kenney med sit fodboldhold "Vikingerne" ud og spille kamp på kløvermarken... pigerne min søster og jeg skal op til min far og spise "Bornholmerhane med ris, karrysovs og grøntsager" så det bliver rigtig hyggeligt er jeg sikker på.

Aflyste min mødregruppe idag, ku ikke lige helt overskue det, men så kan jeg også bare slappe max af idag.. imorgen kommer Mille til hjemmebagt knækbrød, som jeg bagte igår aftes, og te, og fredag kommer Hamza til lidt let frokost.

Lige et lille held og lykke til Helene som forhåbentlig går i fødsel en af dagene :-) nu er du jo gået en uge over tid.. vi glæææder os til at se ham!! :-)

Uh og Elissa kravlede "2 skridt" igår aftes, men har så ik gjort det siden.... så mon ikke det snart kommer :-)

Go uge allesammen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar