lørdag den 9. april 2011

Skøn lørdag

Vejret er dejligt - min hovedpine er VÆK - (dog har jeg så fået hold i højre side af nakke og skuldre i stedet, selvfølgelig man skal jo ikke ha det for godt vel..) Og her er dejlig roooligt herhjemme :-)

Min skønne Sarahmus kom lige forbi i formiddags og vi var ude og handle, SKØNNE moster Nana hentede Manja kl 12 og de har været ude og hygge og mødtes med mig på legepladsen kl 14.. Hun skal sove derhjemme... Kenney er inde og blive tatoveret og jeg hygger med skønne Elissa som lige nu sidder nede på gulvet og leger, hun er blevet rigtig god til at sidde synes jeg!

Nyder en stille og rolig lørdag - får lidt hyggetid alene med vores mindste prinsesse og ja så sidder jeg og laver invitation til Manjas fødselsdag som vi jo holder d. 5. juni - FORHÅBENTLIG i haven!... Bare til boller,pålæg lagkage, frugtspyd og lidt andre småting.. Uh og kanelsnegle det har Manja bestemt.. hendes ønskeliste har været svær i år for synes hun har så meget legetøj men listen blev alligevel lang.. og er i form af tøj, nogle bestemte udendørsting, nogle bestemte bøger osv. Invitationerne skal jeg ha sendt ud her i starten af maj..
Der skal også bare ske meget i maj synes jeg - Kenney skal jo på kanotur den 1. uge, så holder Louise fødselsdag d. 21. maj til hygge om eftermiddagen, ungerne skal sove ude så satser på en bytur senere! så skal Manja både til tandlæge samt vaccination, forældremøe i børnehaven, Manjas rigtige fødselsdag hvor hun skal have kanelsnegle med lyserød glasur med og vindruer og så har hun bestemt SPAGHETTIG med kødsovs som jo er hendes absolut favorit! og så børnefødselsdagen d. 29. maj... puuuha en måned...



Har lige bestilt lidt tøj til Manja, ja jeg ved godt at hun snart har fødselsdag men hun sku lige have en lille smule... Har købt det i ser her





Ingen kommentarer:

Send en kommentar