torsdag den 7. april 2011

....

Nå, har talt med min læge om 2 ting. 1. min hovepine - det er spændingshovedpine... der er ikke så meget at gøre andet end at forebygge ved blandt andet at have solbriller på ude, forsøge ikke at være stresset, slappe en masse af i hovedet...

2. min Heksevorte på min næse haha... manja nævnte den lige igår og så tænkte jeg at NU må den altså fjernes.. så skal til lægen mandag for at ha en henvisning til hudlægen som skal fjerne den.

Og en SUPER nyhed! Elissa ligger nummer 3 på ventelisten til vuggestuen så vi burde være sikret :-) for der rykker 3 børn ned på Mariehønestuen indenfor halvanden måned så er der jo 3 ledige pladser JUHUUUUUUUUUU

Så vi igang med at finde ud af hvad vi skal lave i sommerferien i uge 29 + 30 og generelt i løbet af sommeren... Manja skal jo til Lalandia den første weekend i vores ferie.. så skal vi en dag eller 2 til Jylland hos Kenneys ven Nicolai, men det bliver nok inden sommerferien -... Så håber vi lidt på at vi kan finde en dag der passer ind så vi kan låne min olde hannes sommerhus i Hornbæk.. men nu må vi se.. det ku sgu være dejligt selv at have et sommerhus, men det tror jeg sgu bliver for dyrt i længden for os.. men det ku være SKØNT!!!!
Ellers skal den bare stå på hygge med grill, besøge åge og Sandra i sommerhuset, i Zoo, Bakken Tivoli osv... :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar