søndag den 9. februar 2014

Stakkels mig

Ligger her og plejer mig selv i sofaen - har så ondt i min hals, det kan slet ikke beskrives. Da jeg skulle spise min rugbrødsmad føltes det som en sav der skar sig gennem mig, æv!

Hyggede mig med frokost, "spis bedre" og en lakrids pibe, mums.



Så har jeg kigget og læst lidt om
Vores kommende hjem og tror det bliver super!
Mange spørger hvorfor vi flytter ned i noget mindre end det vi har nu og det kan det heldigvis svares på!
Vi har længe været irriteret over at have;
1) den lange gang
2) et bryggers der kun bruges til
At gå ind og ud og til at vaske
3) et stort soveværelse der kun bruges til en seng og træning

Den nye lejlighed er mindre, ja; men med en masse andre fordele:
1) ALTAN! (Kunne for mit vedkommende være nok argument for at flytte)
2) 5 minutter til stranden (og 2 til LIDL - elsker Lidl)
3) lækker lys lejlighed - sprit nyt
4) væk med vores boliglån
5) vi kan være os selv!










Vores køkken er aflangt og
Vi hænger sort lampe op


Dejlig bred gang med indbygget skab - og depot rum - i Like!


Fantastisk altan


Lys stue


Privat parkering under jorden


Det blir dejligt at prøve noget nyt! Ihhh og INDRETTE! I love!!!

Meget skal vi jo have med selvfølgelig - vores gulvtæppe skal til tæpperens, vores tvbord er fra i sommer, vores lille bogreol skal vi have med, vores seng til at starte med, vil gerne have ny på et tidspunkt! Noget som denne;



Nyt spisebord; noget i denne retning med vores farvede stole til


Ny seng til ungerne + nyt gulvtæppe til dem.

Og så jeg blevet ret vild med gule farver - så til stuen vil jeg gerne have en gul vase og dette fantastiske plaid





Uhhh og er denne ikke fed - til altanen sammen med et par krukker til urter






Det bliver en spændende ny rejse!

Location:Borups Allé,København,Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar