mandag den 10. februar 2014

Er en lille træning kuren mod sygdommen?

Her til aften lavede jeg en 20 minutters semi hård træning i kampen mod at bekæmpe min slemme slemme forkølelse!

Jeg kunne slet ikke yde 100 % for jeg kan simpelthen ikke trække vejret.
Efter 4 squats med 16 kilos vægt måtte jeg lige stoppe op og trække vejret - whaaaaat!!? Men videre kom jeg og fik lavet 3 runder med 3 forskelluge kettlebells.

Nu må vi se om det hjælper så jeg kan blive rask- gider ikke mere allerede! Men det jo aldrig sjovt at være syg! Øv!

Jeg overholder heller ikke mine kalorieindtag - har fået 750 kcal i dag idag ud af de 1200 jeg skal have. Men har ingen appetit pg kan hverken smage eller dufte en disse!

WHAT to do når man er syg?!?
Har spist en masse hvidløg og laver en smoothie med en masse ingefær i morgen tidlig.
Skal have mig en juicemaskine det er mit næste ønske! Så jeg kan lave lækre juice med fx spinat osv

Go aften alle;




1 kommentar:

  1. Det var godt nok ikke meget nej og ikke fedt at vide at hver gang man får for lidt at spise falder ens forbrænding :( Men håber at du bliver rask snart <3

    SvarSlet