torsdag den 6. februar 2014

8 ugers sundhedsforløb

I går startede 8 ugers "test en sundheds app" som Finanstilsynet måske skal have.
Vi er 12 i gruppen der skal teste og er delt op i 2 hold; henholdsvis hold A og hold B.

Her gælder det om at samle point. Nogen har valgt 8 ugers rygestop andre 8 ugers vægttab.

Jeg valgte det sidste og skal tabe 4,3 kilo. / altså jeg SKAL ikke da jeg er normal vægtig men er stadig normal vægtig hvis jeg taber 4,3 kilo.

De næste 8 uger skal bestå af sund mad, kun trapper, minimum 1 times stående arbejde, Ingen søde sager som sådan osv..

Man skal hver dag taste ind hvad man spiser og hva man dyrker af motion. Og så udfordrer man hinanden i grupperne - fx "hver gang jeg rejser mig skal du også rejse dig"

Jeg må få 1235 kcal om dagen hvis jeg på 8 uger skal tabe de 4,3 kilo...

Det blir en super sjov måde at gøre det på!








2 kommentarer:

  1. Det lyder super spændende! Men hold da op det er ikke mange kalorier! Jeg er sikker på du er super sej og kreativ, så du laver sikkert bare en masse lækker og kaloriefattig mad :D

    SvarSlet
    Svar
    1. nej det er faktisk ikke særlig meget og i går overskred jeg med 120 kcal hahahaha... men sådan er det.
      jeg glæder mig meget og det er meget motiverende at man er flere om det samme program.

      Slet