tirsdag den 5. februar 2013

Travle travle dage

Puuuha der er run på på jobbet disse dage!
Idag har jeg skulle nå 117 ting (udover frokost med skønne Helene)
Der skulle godkendes udenlandske foreninger, jeg havde 2 der skulle godkendes til foreninger, 3 rejser der skulle bestilles 2 der skulle afregnes.
Så var der skemaer der skulle opdateres og en stor kopiopgave puuuha..

Nu er jeg i bussen på vej hjem of skal lige i Kvickly og handle de sidste små ting til imorgen når Rikke Emine og Charmie kommer til middag - vi skal have;

Sushi
1. Med laksemousse og krydderurter og peberfrugt
2. Andebryst og gulerod
3. Hvidløgsrejer og agurk

Så skal vi have salat og flute og kyllingekroketter med tomatdip

Til dessert, brownie og is.

Idag bager jeg kagen, brød of laver fars til kyllingekroketterne . Har fri kl 11.30 imorgen da jeg skal hjem og lave sushi :-)

Manja skal med Hilda hjem idag og spise og lege og skal først hentes kl 19.30!! Ihhh store pige.

Senere skal jeg læse de sidste lektier puuha.. Så skal jeg i skole onsdag og så er der heldigvis 2 ugers skole-fri pga. Vinterferien i uge 7 og 8. DEJLIGT!!!


Næste uge skal jeg i biffen med Sarah om tirsdagen + cafe og onsdag kommer Milla og hamza til hjemmelavet burger og fritter som hamza har bestilt.
Om lørdagen skal jeg over til Helene som skal hjælpe mig med min spencer til mit pippi outfit :-)

God tirsdag alle

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar