fredag den 22. februar 2013

Kan i huske

Sad på jobbet idag og så kom snakken ind på sjove trends da vi var yngre..

HÅR MASCARA!!!
Kan i huske det hahahahaha
Når jeg googler det kan jeg så se det er på vej frem igen..
Kan huske at jeg selv lavede striber en gang imellem..



Technoarmbånd og knæklys


Kan i huske søndags-IN??
Non-alkohol fest på Diskotek IN - Isbjørn og filur - non alkoholisk drikke.
Det var THE SHIT!

UNDERKJOLEN!!
Selv var jeg jer af et par stykker - en hvid med blonder og 2 sorte gerne udover et par cowboybukser..



Buffalo sko: åh selv var jeg 2 gange ejer af disse GYSELIGE sko!!


Benvarmere - som jo også er lidt IN igen



Hampenberg med Grap that thing
Forfærdelig larmende musik



også her fløjten blev indført til småfester - et par jeg var til på skoler i Bagsværd :-) FORFÆRDELIGT!

Og DJ Aligator med
such ón my lollipop..



- årh lorte musik den gang!!!

Kommenter det gerne i kommentarfeltet hvis
I kan huske andre ting slut 90
Start 2000

using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar