søndag den 24. februar 2013

Søndags træning

Min STRENGE træner gav mig lige en HÅRD aften træning!!!

Først lidt let opvarmning (15 minutter) med forskellige strækøvelser, 20 air squats (squat uden vægt) og 10 Wallballs (som er squat og op og kaste en bold og ned igen)

Bagefter startede første runde på 10 minutter.

De lige minutter var goblets squats som er squat med tung vægt - jeg kunne kun klare 7,5 kilos vægten og ikke 15 kg som
Var meningen)

Og de ulige minutter var mountain climbers som er sådan en pelse hvor man ligger i en planke og så skubber man knæet op til albuen.. HÅRDT!!!

Indimellem hver øvelse lavede jeg 6 armbøjninger)

Efter de 10 minutter lavede jeg 10 minutters hollow rock (det er hvor man ligger i en skål) 20 sekunders skål 10 sekunders pause.

Og sluttede af med 4minutters frikadelle (1 minuts planke - 30 sekunders venstre side planke, 30 sekunders højre side planke, 1 minuts omvendt planke og afslutter med 1 minuts alm planke)

Jeg KAMP svedte!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: