torsdag den 21. februar 2013

Dagens mad og træning

Har været hjemme idag - og så blir maden altså lidt underlig..
Har spist lidt franskbrød og drukket appelsin juice :-)

Så har jeg spist et æble og en appelsin og lidt kød til frokost.

Til aften fik vi oksekødssuppe med en masse grønt og søde kartofler med chili

Og så trænede jeg 30 minutter her til aften.. Med min dejlige træner!
ARME og MAVE:
Først opvarmning som var "ormen" ..
Og så 4 omgange á 4 minutter hvor der var 4 øvelser :
1. 1 minuts alm mavebøjninger
2. 1 minuts armsving
3. 1 minuts boksning med 1,5 kilos vægte
4. Små mavebøjninger der går i siden

Bagefter lavede jeg 5 runder med 3 minutters boksning og 10
Armbøjninger

Og så sluttede vi Af med luftboksning i 3 minutter.

Dét kan mærkes imorgen!!

Mig, træt efter træning



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar