fredag den 21. december 2012

Shyyyy dine børn larmer!

Hentede manja ovre hos Hilda sammen med Manja her til
Aften.
På vej hjem i nihola cyklen trækker jeg den stille og roligt hjem mens ungerne sidder i cyklen og griner og pjatter.

Foran os går et ældre ægtepar og pludselig vender damen sig om og siger "shyyy dine børn larmer"

WHAT! Så sagde jeg "a hva for noget" - så siger hun "ja- få dog de unger til at være stille"

Nu havde jeg ungerne med så beherskede mig gevaldigt MEN fik et mindre flip på "Frøken suresen"!

"Lille dame, du er ude i offentligheden, hvis du vil have ro så smut hjem med dig"!!

Så kiggede hun og sagde "hmf" og så sagde Manja "hun er da mærkelig!" Hahaha...

Hva faen sker der for folk!!!!!

Nu sidder jeg og kigger på prinsesserne der ser julekalender






- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar