onsdag den 19. december 2012

.. Og planerne blev ændret..

Idag talte min skat med sin moar

.. Han skulle egentlig bare invitere hende hjem til hygge og æbleskiver lørdag :-) men udover det ringede han og fortalte at farmor gerne ville have pigerne hjem til nytår.. Hvis det var ok..

Vi skulle begge lige tænke over det for vi har faktisk glædet os til at fejre nytår med vores prinsesser.. MEN samtidig har det også været trist fordi udsigterne til at ingen kunne fejre det med os herhjemme var rigtig stor!

Så vi besluttede at sige ja til at de skal hjem og hygge hos farmor :-) men hvad sku vi så?


Jeg spurgte skønne Pernille om ikke vi skulle komme derover hvor vi ved der blir kræsset for hyggen- for ikke at nævne GOD mad! Og det måtte vi da selvfølgelig gerne :-)

Menuen er delt ud og består af:
-Velkomst drinks med velkomst snack
- kammuslinger i brunet smør med blomkåls puré
- steg med hjemmelavet fritter, salat, hjemmebagt brød og hjemmelavet bearnaisesauce
- dessert: triple-dessert ala Sarah

Det Kenney og jeg skal stå for er:

Velkomstdrink - her laver vi en med vodka og citrus måske med nogle frosne bær i

Salat som bliver som følger:
Dampede asparges, granatæblekerner, cherrytomater, salat, parmesan flager, peberfrugt , gulerodsskiver

Hjemmebagt brød: laver et lækkert focaccia med frisk timian og havsalt og så lovede jeg Pernille at købe hvidløgsflute også :-)

Og fritter - jeg giver dem første gang i olien herhjemme om
Formiddagen - og så giver vi dem
2. Gang oppe hos Pernilles forældre som bor i samme opgang som Nille.

Så skal vi have chips med og så tager alle med til en slags drink - vi skal have til mojito.

Alle skal have vin med og glæder mig MEGET til Sarahs lækre dessert og Pernilles bearnaise!! Muuuums!
Pernille står også for forretten - men jeg er vidst ikke helt voksen nok haha ka virkelig ik li kammuslinger - så jeg laver min egen og regner med røget andebryst på salatbund!

sarahs far står for kødet og velkomst snack (sarah snakkede om nogle lækre oste brød- ja tjak!! Muuums!

Glæder mig til en hyggelig aften!

Tøjmæssigt tager jeg kjolen på jeg havde på til min fødselsdag

Og så
Krøllet hår og fed makeup!

Næste år tror jeg vi vil invitere dem der har lyst med børn (og Goeste) og holde en hyggelig nytårsaften med børn!! Stadig med 3 retters menu og fest hele natten!


using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar