onsdag den 26. december 2012

Dejlig 2. Juledag

De sidste er lige gået - vi har haft en DEJLIG dag med dejlige mennesker!!







Dejlig mad:
Laks
Fiskefilet med citron og rejer
Æg og tomat
Flæskesteg og rødkål
Hjemmelavet leverpostej med champignon og bacon
Diverse grønt
Ost og kiks
Roastbeef
Frikadeller

Ungerne fik de sidste julegaver:

Perler til smykker
Tegnebøger
Tuscher
Oliefarvekridt
Ens kjoler
Lommelygter
Lege rengøringsting
Dvd film
Alle tingene var et hit!

Kenney fik en hel liter Whiskey
Og jeg fik gavekort på 400 kr til matas og 2 sæt kage spartler med knive til! Så lækkert!
Hov og en mascara en body spray med en mild frisk duft og en lille fin glas krukke til fx smykker

Har lige været oppe hos min far med en tallerken mad - lavede smørrebrød :-) og det samme til Nana og aske :-) de blev glade.

Imorgen skal jeg en tur i matas haha der skal købes :

- Sparytan bare en lille én 99 kr (er skide god til lige at gøre en bleg hud brun til fest og ballade)



- bb creme 90 kr (god creme til at give en ensartet hud)



- Bio Beauté Lip 99 kr (en økologisk læbebalsam med abrikossmør og frugtolier der plejer læberne, virker reparerede og giver en flot glans!)



Og

Negle til nytårsaften 80 kr





Har også 600 kr til HM - skønne søster passer ungerne et par timer fredag så vi lige kan handle det vi skal bruge nytårsaften og så vil jeg benytte lejligheden til
At gå en tur i HM også - og tror at noget af det der skal i min kurv er;
Denne taske som er sat ned til 150 kr



Så skal jeg ha nogle smykker, strømpebukser og måske en fed oversize !

Imorgen skal vi udover matas turen for mit vedkommende , bare slappe af! Lave biksemad ud af rester fra idag og kenney skal til træning kl 14.30.

Jeg burde måske ogs løbe en tur.. Eller.. Haha..

Ha en dejlig aften alle
Ned manja og hendes musik og elissas nye køkken med på vejen


-



Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar