tirsdag den 18. december 2012

Så dejligt...


Kan virkelig ikke beskrive glæden ved hver morgen at se og hører Elissas begejstring ved at finde gave fra julemanden i julesokken hver morgen!!

Hun når jo dårligt at vågne før hun får bevæget sig hen til sokken! Hun har endda formået 3 gange at vågne om natten, kalde og spørge om hun må tage gaven hahaha. Og hun bliver VIRKELIG glad for de gaver det er HELT vildt!!! Den ryst der er i hendes stemme er virkelig.. ubeskrivelig.... hun lyder jo nærmest som en der er ved at græde, bare med et KÆMPE smil!

 

Manja bliver også glad, meeeen jeg tror nu ikke hun tror det er julemanden, men hun bliver glad for de ting der er i pakkerne og passer utrolig godt på dem!


Det har jo været en masse kreative ting - farver, klistermærker, farvet tape, papir osv osv...

 
Idag var det heste klistermærker i 3D og Elissa flåede dem ud af plastikpapiret og begyndte at sætte dem på sin del af sengen hihi hvor Manja sagde at hun ville vente med at bruge dem til imorgen når Vilma kommer.


De sidste par gaver denne jul består af:

imorgen: viskelæder

torsdag: en pakke rosiner

fredag: slikkepind

lørdag: en bog til at tegne i

søndag: en pose blandede nødder og rosiner

mandag: Nissehue :-)

 

Nøj, nu er det også bare lige om lidt. Min fætter kommer på søndag og henter autostole og vores julegaver der skal med ud til min faster - vi er jo i tog mandag når vi skal derud så er det rart vi ikke skal slæbe på en masse poser med gaver.. og vi skal have taxa hjem så vi skulle jo bruge autostolene :-)

Så det er bare dejligt at han lige gider kigge forbi!

 

Pigerne fik også de FIIINESTE kjoler af Tante Hamza sidst hun var der - kjoler de skal have på juleaften - de er ens i modellen men forskellige farver.

så de bliver bare SÅ fine!
Elissas den lyserøde Manjas i guld
 

 

 

2. juledag kommer Kenneys dejlige familie jo og kan ikke huske om jeg har remset op hvad vi skal have at spise men jeg kan fortælle at jeg har besluttet mig for at vi laver HJEMMELAVET leverpostej istedet for at købe én.. så skal ned og købe svinelever og noget spæk.. det virker overskueligt at lave og er ret sikker på det smager meget bedre. Min mor lavede altid hjemmelavet leverpostej, dog med kyllingelever.. og det virkede altså ret nemt. Så det vil jeg lave her på lørdag eller søndag og så fryse den ned så den bare skal i ovnen på dagen.

 

Glæder mig til at lave julebord og have nogle hyggelige timer!

 

Glædelig 18. december alle sammen
 

1 kommentar: