torsdag den 13. december 2012

December

Idag er det d. 13. December - juleaften LIGE om lidt! Tænkt det går så hurtigt! Om lidt er 2012 fortid og halløj til 2013!

Glæder mig til et nyt år!
Har en ide om at 2013 skal være et rigtig hyggeligt år! Gider ikke fester og druk (ikke at det er det der har præget 2012 men der har været en del)- det skal være hygge stunder med dem jeg holder allermest af!
Min dejlige mand og vidunderlige børn
Familien og veninderne.

Det skal være et år med SUND livsstil - god nærende mad og træning!
Oplevelser (rejse) og bare en masse nyt.
Der skal jo ske meget nyt.. D. 24. December er der 1 måned til jeg starter i skole! LEKTIER!! Åh MY god!

manja skal i skole til sommer og jeg har bare allerede de STØRSTE sommerfugle i maven!! Åhhh vores lille pige skal derover.. Åhhhh nej altså!
Hun glæder sig dog rigtig meget så det er jo godt!

Ej det bliver bare et år med en masse nye ting ihhh det bliver dejligt!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar