lørdag den 23. juni 2012

Nyt tema på bloggen

... Ihvertfald for en tid. .. Det næste stykke tid vil jeg, udover at fortælle små sjove ting fra hverdagen -
vise mine outfits frisure samt "hvad der bliver lavet i køkkenet".


Satser på at skrive små indlæg hver dag og håber at kunne dele nogle tips og tricks ..


Mit første tip ku være : BABYOLIE! Put det i dine hårspidser når det er tørt. Det dufter og fugter håret rigtig meget!


Skriver indlægget fra min mobil og de er åbenbart ikke nået længere end det de er - man kan ikke sætte billeder ind.

Ville ellers lige vise dagens frisure samt det overlækre brød jeg bagte forleden samt mine samosas. Det må jeg gøre imorgen.


Tak for igår Sarahmus - det var røv hyggeligt.. Tænk vi pludselig havde talt 6,5 time!! Det må være vinen der holdte os vågne :-) møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar