onsdag den 27. juni 2012

igår samt dagens outfit

Nåede ikke at blogge igår - jeg var igang men der var så meget der skulle laves.. og så skulle jeg jo hjem til Emine så var først hjemme kl 23. - og hun har simpelthen fået den lækreste lille dreng !

her han ikke nuttet! Berk hedder han... det skulle betyde noget fint på Tyrkisk.













Det var super hyggeligt og hun diskede op med alverdens lækkerier!!! MUMS! Men lang tur hjem fra Ishøj! Og Kenney havde rigtig hygget om pigerne - hentet dem i Niholaen og s var de kørt på Mac D og havde lejet film (Den Bestøvlede Kat) som Manja og farmand havde set samemn da Elissa var faldet i søvn.

Outfits:

Igår havde jeg bare løst hår og så en blå bluse, stribet nederdel og blå strømper - alt fra H&M. Blusen er ikke helt et heldigt valg synes jeg men hva faen haha. Så meget tid har jeg heller ikke om morgenen..


Det er altså svært at tage billeder af sig selv!




















Idag er jeg så hoppet i mine elskede Gstar "baggy" pants fra Deres og så har jeg bare en alm. sort bluse fra H&M. og så mine dejlige øreringe fra Vero Moda (købt sidste år - valgt af Manja) og så med snoet hår.


Har et bolsje i munden derfor mit ansigt ser lidt sært ud.



Til sidst skal I have dette SKØNNE billede af vores prinsesser - taget hjemme til Peters fødselsdag innden vi skulle ud af døren - kan ikke få lov at vende det - så i må dreje hovedet :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar